Public procurement
21038911
Lucrări de reparație la Grădinița de copii nr. 98 din DETS Botanica
1
Enquiry period
with 23.04.2021 12:42
to 28.04.2021 12:00
to 28.04.2021 12:00
2
Bidding period
with 28.04.2021 12:00
to 07.05.2021 10:00
to 07.05.2021 10:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
325 182,63 MDL
Period of clarifications:
23 Apr 2021, 12:42 - 28 Apr 2021, 12:00
Submission of proposals:
28 Apr 2021, 12:00 - 7 May 2021, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie
de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie
de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Apr 2021, 12:38
Date modified
26 Apr 2021, 21:52
Estimated value (without VAT)
325 182,63 MDL
Achizitii.md ID
21038911
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
10 May 2021 12:41 - 31 Dec 2021 12:41
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație la Grădinița de copii nr. 98 din DETS Botanica
CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Vanro-Com
Normalized price:
190 698,84 MDL
Status:
Cancelled
Other grounds for rejecting the offer
17.06.21 14:10
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
dets nota informativă pentru oe.pdf
ID: 53e5e288-24d9-4a02-a2c5-47dbd9dad621
Details of cancellation
7.05.21 14:29
scrisoarea de înștiințare 01-15-358 din 17.06.2021.pdf
ID: 4808bfce-02ee-4036-a5c9-7073c2241c68
Evaluation Reports
17.06.21 14:10
Documents provided with the proposal
Financial proposal
Date of download:
7.05.21 00:18
Opening date:
7.05.21 10:00
Financial proposal
Date of download:
7.05.21 00:18
Opening date:
7.05.21 10:00
Financial proposal
Date of download:
7.05.21 00:18
Opening date:
7.05.21 10:00
gar bancara iet 98.semnat.pdf
gar bancara iet 98.semnat.pdf
ID: 50c578c4-661b-416a-ab81-fe7e3ff64ea7
Financial proposal
Date of download:
7.05.21 00:18
Opening date:
7.05.21 10:00
Financial proposal
Date of download:
7.05.21 00:18
Opening date:
7.05.21 10:00
documente srl vanro-com.semnat.pdf
documente srl vanro-com.semnat.pdf
ID: e378dc1f-a7ed-4ded-8638-d72bec4a104b
Financial proposal
Date of download:
7.05.21 00:18
Opening date:
7.05.21 10:00
iet 98 form 3- 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, garantia, experienta.semnat.pdf
iet 98 form 3- 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, garantia, experienta.semnat.pdf
ID: e4999174-fe68-420e-b797-1499cf88a48d
Financial proposal
Date of download:
7.05.21 00:18
Opening date:
7.05.21 10:00
Financial proposal
Date of download:
7.05.21 00:18
Opening date:
7.05.21 10:00
2
Participant(s) name(s):
Cons Art Engineering
Normalized price:
192 896,49 MDL
Status:
Winner
corespunde caietului de sarcini
17.06.21 14:10
Reason: corespunde caietului de sarcini
Qualification documents
scrisoarea de înștiințare 01-15-358 din 17.06.2021.pdf
scrisoarea de înștiințare 01-15-358 din 17.06.2021.pdf
ID: 2c4154d5-e265-4378-9fdd-fa9731b9de8e
Winning Bid
17.06.21 14:10
Documents provided with the proposal
Qualification documents
Date of download:
7.05.21 08:47
Opening date:
7.05.21 14:29
aviz ast _2021_2022-min.semnat.pdf
aviz ast _2021_2022-min.semnat.pdf
ID: 04bee1c5-5ace-45ee-973c-83f5be2c5db0
Qualification documents
Date of download:
7.05.21 08:47
Opening date:
7.05.21 14:29
Qualification documents
Date of download:
7.05.21 08:47
Opening date:
7.05.21 14:29
certificat fisc-min.semnat.pdf
certificat fisc-min.semnat.pdf
ID: 0b0ff973-9672-4f91-a925-a7d5a36318fb
Qualification documents
Date of download:
7.05.21 08:47
Opening date:
7.05.21 14:29
deviz f 3, f5, f7, gr. 98-min.semnat.pdf
deviz f 3, f5, f7, gr. 98-min.semnat.pdf
ID: 83514e37-e9a2-45e6-b244-a7c639563119
Qualification documents
Date of download:
7.05.21 08:47
Opening date:
7.05.21 14:29
garantia cons art engineering -min.semnat.pdf
garantia cons art engineering -min.semnat.pdf
ID: e71f54d5-eb66-4b91-98cb-406de709842a
Qualification documents
Date of download:
7.05.21 08:47
Opening date:
7.05.21 14:29
perioada garantie lucrari-min.semnat.pdf
perioada garantie lucrari-min.semnat.pdf
ID: ff86179f-00d8-465a-ad80-7d9902242beb
Qualification documents
Date of download:
7.05.21 08:47
Opening date:
7.05.21 14:29
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK