1
Enquiry period
with 20.04.2021 23:30
to 29.04.2021 10:36
2
Bidding period
with 29.04.2021 10:36
to 03.05.2021 09:36
3
Auction
with 04.05.2021 15:00
to 04.05.2021 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 416 660 MDL
Period of clarifications: 20 Apr 2021, 23:30 - 29 Apr 2021, 10:36
Submission of proposals: 29 Apr 2021, 10:36 - 3 May 2021, 9:36
Auction start date: 4 May 2021, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Imprimantă multifuncțională color / alb-negru A3 - 1 buc.
Imprimantă multifuncțională alb-negru A3 - 1 buc.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022400642
Purchase data
Date created
20 Apr 2021, 23:17
Date modified
21 Apr 2021, 10:05
Estimated value (without VAT)
416 660 MDL
The minimum downward of the price
2 083,30 MDL
Achizitii.md ID
21038783
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
11 May 2021 23:27 - 31 Dec 2021 18:00
List of positions
1)
Title
imprimante multifuncționale CPV: 30232110-8 - Laser printers
Quantity: 2.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Aproservice-X

Normalized price: 374 900 MDL
Status: Winner
Reason: În conformitate cu art. 69 al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul COP privind achiziționarea Imprimantelor multifuncționale (Cod CPV 30232110-8), lansat prin SIA RSAP sub nr. ocds-b3wdp1-MD-1618949976044, precum și în conformitate cu pct. 40 al Regulamentului privind achiziţia bunurilor şi serviciilor prin cererea ofertelor de preţuri, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987/2018, Grupul de lucru pentru achiziții în cadrul AGEPI a constatat că ofertele prezentate de operatorii economici ”Aproservice -X” S.R.L. și ”X-Service” S.R.L. corespund cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice solicitate de Autoritatea contractantă în Anunțul de participare. Grupul de lucru pentru achiziții, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziționare a imprimantelor multifuncționale, cod CPV 30232110-8, operatorului economic ”Aproservice -X” S.R.L. cu propunerea financiară 374900,00 lei fără TVA/ 449880,00 lei cu TVA.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

X-Service

Normalized price: 375 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications