1
Enquiry period
with 20.04.2021 17:27
to 08.05.2021 09:48
2
Bidding period
with 08.05.2021 09:48
to 12.05.2021 09:48
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 000 000 MDL
Period of clarifications: 20 Apr 2021, 17:27 - 8 May 2021, 9:48
Submission of proposals: 8 May 2021, 9:48 - 12 May 2021, 9:48

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

achiziționarea serviciilor de elaborare a documentației de proiect și supraveghere de autor pentru Platforma Industrială Multifuncțională în raionul Glodeni, amplasată pe terenul cu nr. Cadastral 4801110.363 în perimetrul străzilor: str. Ștefan cel Mare - str. Basarabeană - str. Alexandru Gonța, or. Glodeni

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
The contact person
Full name
Egor Russu
Contact phone
+373 79722282
Purchase data
Date created
20 Apr 2021, 17:27
Date modified
24 Apr 2021, 16:53
Achizitii.md ID
21038777
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
DUAE
20.04.21 17:27
anunt_bunuri_pim_glodeni.doc
tenderNotice
20.04.21 17:27
documentația standard servicii.doc
Bidding Documents
Documentația de atribuire
20.04.21 17:27
Date:
24 Apr 2021, 16:53
Question's name:
Clarificari
Question:
Rugam sa publicati pe platforma versiunea integrala a studiului de pre-proiectare.
Answer (26 Apr 2021, 11:55):
Bună ziua, nu este posibilă publicarea raportului de pre-proiectare pentru r. Glodeni pe platforma achiziții.md, deoarece nu dispunem de varianta electronică. În caz că este nevoie de informația care se regăsește in raportul de pre-proiectare și nu se regăsește in anunțul publicat, informația este disposibilă la sediul ODIMM cu adresa: mun. Chișinău, Bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.134, MD-2012
Date:
25 Apr 2021, 14:33
Question's name:
Raportul financiar
Question:
Cerinta privind raportul financiar din anuntul de participare (pct. 9) - se accepta pentru anul 2019?
Answer (26 Apr 2021, 09:24):
După cum ați notat, in punctul 9 este specificat expres despre necesitatea de a prezenta ultimul raport financiar pentru anul 2020, respectiv este necesar de a anexa raportul pentru 2020
Date:
26 Apr 2021, 10:00
Question's name:
Raportul financiar
Question:
Este o cerinta restrictiva de a solicita raportul financiar pentru anul 2020 in masura in care potrivit alin. (3), art.33 al Legii contabilității și raportării financiare 287/2017, termenul de prezentare a situațiilor financiare individuale, raportului conducerii și raportului auditorului constituie: pentru restul entităților - 150 zile de la ultima zi a perioadei de gestiune (30 mai 2021). Solicitam sa acceptati raportul financiar si pentru anul 2019
Answer (26 Apr 2021, 10:50):
Având în vedere că se cere ultimul raport financiar semnat, în cazul în care operaturul economic nu a reușit să prezinte raportul financiar pentru 2020, este permisă prezentarea pentru perioada anterioara 2019.
Date:
29 Apr 2021, 13:53
Question's name:
Studiu de pre-proiectare
Question:
Solicitam repetat sa publicati studiul de pre-proiectare, in caz contrar se incalca art. 34 alin. (1) din Legea 131/2015, care prevede in mod expres ca autoritatea contractantă oferă acces liber, direct, total și gratuit, prin mijloace electronice, la documentația de atribuire.
Answer (30 Apr 2021, 11:22):
Bună ziua. Studiul de pre-proiectare nu este parte componentă a documentației de atribuire. Țin să vă informez că toată documentația de atribuire cu referire la procedura dată de achiziție este publicată pe platforma achiziții.md, prin care, cu siguranță, este asigurat accesul liber, direct, total și gratuit prin mijloace electronice. Studiul de Pre-Proiectare pentru raionul Glodeni reprezintă un document care conține inclusive informație confidențială și care aparține ODIMM. Totodată menționăm că în caz că este nevoie de informația din raportul de pre-proiectare care nu se regăsește in anunțul publicat, informația este disposibilă la sediul ODIMM cu adresa: mun. Chișinău, Bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.134, MD-2012
Date:
29 Apr 2021, 16:18
Question's name:
Defalcarea pe loturi
Question:
Faptul ca ati defalcat pe loturi proiectarea si supravegherea de autor inseamna ca se va incheia cate un contract per fiecare lot?
Answer (29 Apr 2021, 18:20):
Contractele vor fi încheiate pe fiecare lot separt, dat fiind faptul că termenii de realizare sunt diferiți. Totodată, în documentația de atribuire (Capitolul II, p.5.2) cât și în punctul 9 al invitației de participare sa indicat modalitatea de efectuare a evluării ”Pe toate loturile”, ceia ce înseamnă că un operator economic va fi desemnat pentru ambele loturi. Acestă condiție este impusă dat fiind faptul că doar autorul proiectului poate să realizeze supravegherea de autor.
Date:
29 Apr 2021, 17:28
Question's name:
CV
Question:
Este necesar de prezentat doar CV-ul conducătorului companiei sau tuturor membrilor echipei de proiect?
Answer (29 Apr 2021, 18:25):
Se va prezenta CV-urile conducătorului, cât și a mebrilor echipei care vor participa la realizarea proiectului, deoarece se cere experientă minimă pentru conducător, dar și pentru personalul implicat.
Date:
30 Apr 2021, 15:57
Question's name:
Studiu de pre-proiectare
Question:
Care este problema sa scanati studiu de pre-proiectare si sa-l publicati pe platforma?
Answer (4 May 2021, 09:39):
Bună ziua. Specialiștii din cadrul ODIMM au depus maximum efort pentru a sintetiza toată informația de care este nevoie pentru ca operatorii economici să depună ofertele pentru documentația de proiect PIM Glodeni. Adăugător suntem disponibili la nr. de telefon indicat sau prin intermediul platformei achiziții.md. Totodată menționăm că specialiștii ODIMM sunt deschiși pentru a oferi accesul la oricare altă informație, inclusiv la sediul ODIMM: mun. Chișinău, Bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.134, et. 3, MD-2012, care ar spori nivelul de transparență în organizarea procedurilor de achiziții publice.
Date:
6 May 2021, 09:38
Question's name:
Date inițiale necesare pentru elaborarea proiectului de execuție
Question:
La momentul semnării contractului, autoritatea contractantă va fi în măsură de a pune la dispoziție operatorului economic declarat câștigător toate datele inițiale necesare, inclusiv certificatul de urbanism pentru proiectare și avizul de racordare la rețele care se află pe teritoriul obiectului supus proiectării?
Answer (6 May 2021, 09:48):
Da. După cum puteți vedea, certificatul de urbanism a fost anexat la anunțul de participare, parte componență a documentașiei de atribuire.
Date:
7 May 2021, 12:11
Question's name:
Garantia pentru oferta
Question:
In cazul in care se depune garantia pentru oferta sub forma de scrisoare bancara, trebuie de intocmit cate o garantie per fiecare lot, sau se accepta o singura garantie pentru ambele loturi?
Answer (7 May 2021, 14:39):
Garantia de ofertă trebuie intocmită pentru fiecare lot separat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.