Status Cancelled
Estimated value without VAT 150 000 MDL
Period of clarifications: 19 Apr 2021, 16:22 - 21 Apr 2021, 14:00
Submission of proposals: 21 Apr 2021, 14:00 - 23 Apr 2021, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Prestatorul se angajează să soluţioneze toate solicitările de călătorie/deplasare cu avionul în străinătate (clasa, ruta) în fucţie de necesităţile autorităţii contractante.
Soluţiile oferite de către prestator trebuie să reprezinte cea mai convenabilă şi rapidă modalitate de deplasare.
Biletele de avion se vor emite prin intermediul sistemelor electronice.
La solicitarea autorităţii contractante, prestatorul trebuie să asigure şi/sau să acorde asistenţă şi informaţii pentru identificarea opţiunilor de transfer de la/la aeroport la locul de cazare/destinaţie.
Prestatorul va furniza numere de telefon pentru asistenţa de urgenţă. Astfel încît să se poată rezolva situaţiile neprevăzute, eventuale urgenţe ce pot apărea în perioada derulării contractului. Asistenţa pentru situaţiile neprevăzute, urgenţe va fi acordată 24 ore din 24, 7 zile din 7.
În cazul anulării unor curse sau altor situaţii neprevăzute, prestatorul se obligă să identifice variante alternative de transport, în cel mai scurt timp posibil, astfel încît reprezentanţii instituţiei să ajungă/revină la/ de la locul şi data solicitatăîn comanda. Prestatorul va lua toate măsurile posibile în vederea minimizării costurilor, pentru a servi în cel mai bun mod interesele autorităţii.
Tarifele extrasezon, ofertele speciale/promoţionale primite de către prestatorii de servicii vor fi aplicate corespunzător autorităţii contractante.
Alocarea de personal responsabil în relaţia cu autoritatea contractantă, pentru îndeplinirea în bune condiţii a tuturor solicitărilor. Ofertanţii vor preciza numele, datele de contact (telefon fix, mobil, adresa de e-mail, etc.), pentru persoanele care vor răspunde prioritar la solicitările autorităţii contractante pentru informaţii, oferte şi în general. Aceste detalii vor fi comunicate ulterior numai autoritîţii contractante.
Preţul biletului va include valoarea tuturor taxelor (taxe aeroportuare, taxe pentru bagaj, etc.)
În cazul anulării călătoriei, prestatorul de servicii va lua toate măsurile posibile în vederea minimizării costurilor, pentru a servi în cel mai bun mod interesele autorităţii contractante. În cazul în care deplasarea este anulată, autoritatea contractantă va înştiinţa prestatorul în legătură cu anularea biletului, într-un termen cît mai rezonabil.

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Specificatia tehnica incompleta.
Date of cancellation
20 Apr 2021, 13:22
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
The contact person
Full name
Ruxandra Macari
Contact phone
373 689 32 878
Purchase data
Date created
19 Apr 2021, 16:22
Date modified
20 Apr 2021, 13:22
Achizitii.md ID
21038721
CPV
60400000-2 - Servicii de transport aerian
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Bilete avia
Budget: 150000.0 MDL
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.