1
Enquiry period
with 16.04.2021 15:08
to 20.04.2021 14:00
2
Bidding period
with 20.04.2021 14:00
to 26.04.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 10 416,66 MDL
Period of clarifications: 16 Apr 2021, 15:08 - 20 Apr 2021, 14:00
Submission of proposals: 20 Apr 2021, 14:00 - 26 Apr 2021, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Punga pentru câini are o dimensiune reglabilă a curelei, este dotată cu o cataramă din plastic detașabilă din plastic și o jumătate din inel de oțel pe lateral, la care carabina poate fi căptușită. Punga are trei buzunare pentru jucării sau momeală. Punga constă din neilon de înaltă calitate și rezistent la poluare, este ușor de îndepărtat și pusă pe centură, astfel încât mâinile în timpul antrenamentului cu câinele să rămână libere. Punga este ideală pentru depozitarea obiectelor de pregătire și delicatese. Produsul poate fi livrat în culoarea negru, albastru închis sau verde închis.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Hariton
Contact phone
022259610
Purchase data
Date created
16 Apr 2021, 14:54
Date modified
16 Apr 2021, 15:08
Estimated value (without VAT)
10 416,66 MDL
Achizitii.md ID
21038630
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Contract period
28 Apr 2021 14:57 - 31 Dec 2021 15:06
List of positions
1)
Title
Geantă pentru recompense. CPV: 18400000-3 - Special clothing and accessories
Quantity: 50.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro .doc
Bidding Documents
16.04.21 15:08
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
16.04.21 15:08

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Alex Standard SRL

Normalized price: 8 500 MDL
Status: Winner
Reason: corespunde cerințelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications