1
Enquiry period
with 15.04.2021 14:07
to 26.04.2021 12:00
2
Bidding period
with 26.04.2021 12:00
to 07.05.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 11 425 000 MDL
Period of clarifications: 15 Apr 2021, 14:07 - 26 Apr 2021, 12:00
Submission of proposals: 26 Apr 2021, 12:00 - 7 May 2021, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

---
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
15 Apr 2021, 14:07
Estimated value (without VAT)
11 425 000 MDL
Achizitii.md ID
21038558
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
20 May 2021 03:00 - 30 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a podurilor pe drumul M5 Frontiera cu Ucraina–Criva–Bălți–Chișinău– Tiraspol–frontiera cu Ucraina, km 38,34 CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE poduri M5 km 24.935 km 38.34
Bidding Documents
DUAE
15.04.21 14:07
Anunt de participare lucrari poduri M5 km 24.935 km 38.34
Bidding Documents
Anunț de participare
15.04.21 14:07
documente licitatie lucrări poduri M5 km 24.935 km 38.34
Bidding Documents
Documente de licitație
15.04.21 14:07

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IPS ”Corsag” SRL

Normalized price: 12 029 863,88 MDL
Status: Winner
Reason: În baza hotărârii grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1618484124646 din 18.05.2021 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1618484124646 din 07.05.2021, în vederea achiziționării lucrărilor de reparație a podurilor pe drumul M5 Frontiera cu Ucraina–Criva–Bălți–Chișinău– Tiraspol–frontiera cu Ucraina, km 24,935; km 38,34, vă comunicăm următoarele: Operatorul economic IPS "Corsag" S.R.L. a propus oferta pentru lotul I km 24,935 în sumă de 15 208 561,77 (cincisprezece milioane două sute opt mii cinci sute șaizeci și unu lei, 77 bani) fără TVA și 18 250 274,12 (optsprezece milioane două sute cincizeci mii două sute șaptezeci și patru lei, 12 bani) inclusiv TVA, și pentru lotul II km 38,34 în sumă de 12 029 863,88 (douăsprezece milioane douăzeci și nouă mii opt sute șaizeci și trei lei, 88 bani) fără TVA și 14 435 836,66 (paisprezece milioane patru sute treizeci și cinci mii opt sute treizeci și șase lei, 66 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Contractul de achiziție va fi încheiat în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 și va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr.145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice ,,Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani,,.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications