1
Enquiry period
with 13.04.2021 14:07
to 23.04.2021 14:30
2
Bidding period
with 23.04.2021 14:30
to 04.05.2021 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 040 000 MDL
Period of clarifications: 13 Apr 2021, 14:07 - 23 Apr 2021, 14:30
Submission of proposals: 23 Apr 2021, 14:30 - 4 May 2021, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de proiectare: „Reconstruirea cu extindere a școlii din str. Vasile Lupu, 14, sector Buiucani, mun. Chișinău”

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
The contact person
Full name
Tamara Roșca
Contact phone
079602215
Purchase data
Date created
13 Apr 2021, 14:07
Date modified
14 Apr 2021, 15:04
Achizitii.md ID
21038457
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
img_0001 dispoziția pg.pdf img_0001 dispoziția pg.pdf
Bidding Documents
dispoziția nr.13-d din 22.1.2021 emisă de Primarul General al municipiului Chișinău
13.04.21 14:07
duae 2020.docx
Bidding Documents
DUAE
13.04.21 14:07
img_0004 anunț de participare.pdf img_0004 anunț de participare.pdf
tenderNotice
anunț de participare
13.04.21 14:07
img_0002 certificat de urbanism.pdf img_0002 certificat de urbanism.pdf
Bidding Documents
certificat de urbanism nr. 139/21 din 3.3.2021
13.04.21 14:07
img_0003 tema de proiectare.pdf img_0003 tema de proiectare.pdf
Bidding Documents
tema de proiectare
13.04.21 14:07
document standard.md.docx
Bidding Documents
documentația standard
13.04.21 14:07
Date:
14 Apr 2021, 15:04
Question's name:
Clarificare nr.1
Question:
Conform pct. 10 din anunțul de participare, termenii și condițiile de executare solicitați sunt: I etapă - 3 luni, II etapă - 6 luni. Totodată potrivit pct. 5 din tema de proiectare, compartimentele PG, SA, CBA, IT, APT, IVC și OLC urmează a fi transmise preturii până la data de 1 iunie 2021, iar compartimentele RAC, RT, IEI, TS și SIP până la data de 30 decembrie 2021. Clarificați vă rog după care prevederi ne conducem.
Answer (20 Apr 2021, 15:48):
Conform informației de participare în anunuțul de participare
Date:
14 Apr 2021, 15:08
Question's name:
Clarificare nr.2
Question:
Care este suprafața în m2 actuală a școlii și care suprafață se intenționează a fi obținută după extindere?
Answer (20 Apr 2021, 15:52):
Suprafața școlii existente circa 2500 mp și extindere cu 3500 mp
Date:
14 Apr 2021, 15:13
Question's name:
Clarificare nr.3
Question:
Câte clase suplimentare doriți să obțineți, inclusiv câți elevi per fiecare clasă?
Answer (20 Apr 2021, 15:56):
În dependență de suprafața obținută în timpul proiectării, arhitectul sau echipa de arhitecți v-a calcula numărul de clase și numărul de elevi în conformitate cu normele în vigoare. Se preconizează capacitatea de la 1200 pînă la 1500 elevi.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.