to 25.04.2021 13:09
to 15.05.2021 13:09
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Tip: Soluție antispam pentru email, inclusiv 12 luni de suport standard de la producător.
Cantitate: Licență per activ email users (pentru 600-1000 users). Este responsabilitatea ofertantului de a determina modelul de licențiere.
Cerințe de licențiere:
Toate licențele livrate vor include prețul pentru un an de suport și mentenanță, furnizat de producătorul licențelor, care va începe de la data acceptanței soluției. În cazul activării licențelor până la data acceptanței soluției, toate costurile suportate de producătorul de licențe în timpul efectuării lucrărilor de instalare, configurare vor fi suportate de către ofertant.
Cerințe tehnice si specifice
Soluția propusă trebuie sa fie o soluție inovatoare, care va asigura următoarele cerințe:
1. Cerințe pentru securitatea datelor corporative:
• Filtru de SPAM și viruși;
• Protecție spoofing, fishing și malware;
• DoS protectie;
• Filtru costumizabil mesaje de intrare/ieșire;
• Recepționarea emailuri prin protocoalele SMTP, IMAP și POP.
2. Cerințe pentru Managementul politicilor:
• Filtrare după adrese IP și conținut;
• Categoriale Bulk email;
• Criptare conținut;
• DNS Reverse blocare;
• TLS encryption;
• Blocare după character-set;
• Filtrare după expeditor/destinatar;
• Blocare URL pattern;
• Autentificare secundară;
• Suport RBL si DNSBL;
• Capabilitatea de a mapa nivelurile de probabilitate de spam la acțiuni; în funcție de nivelurile de probabilitate configurate, mesajele trebuie procesate în patru fluxuri: Mesaje acceptate, Mesaje etichetate, Mesaje în carantină, Mesaje blocate,
• Textul pentru etichetarea mesajelor trebuie să fie configurabil.
3. Cerințe pentru protecție viruși și SPAM.
• Analiză reputație IP;
• SPF si DomKey verificare;
• Algoritmi de scor Rules-based;
• Integrare Exchange AV Agent,
• Despachetare arhive din atașamente;
• Filtru după tipul de fișiere;
• Protecție avansata pentru ransonware, atacuri targhetate, zero hour;
• Suport motor de analiza Bayesian;
• Toate mesajele și atașamentele primite trebuie scanate cu modulul antivirus;
• Blocare sau plasare în carantină a mesajelor după categoria de atașamente; trebuie recunoscute cel puțin următoarele categorii: documente MS-Office, documente PDF, fișiere executabile, fișiere multimedia, scripturi Windows;
• Blocare mesaje sau carantină cu atașamente care conțin cuvinte cheie sau modele de text specifice;
• Blocare sau plasare în carantină a mesajelor după tipul MIME de atașament;
• Clasificarea spamului trebuie să se bazeze pe analiza imaginilor cu recunoaștere optică a caracterelor.
4. Cerințe pentru prevenirea scurgerilor de date și reputație:
• Prevenirea de pierdere de reputație și blacklisting;
• Filtre predefinite (HIPAA, PAN, US Social Security Numbers, etc.),
• Posibilitatea de a bloca, a pune în carantină sau a eticheta mesajele pentru anumite adrese de e-mail sau domenii ale destinatarului;
• Blocare mesajele sau carantină după numele atașamentului sau modelul de nume;
• Blocare sau plasare în carantină a mesajelor după tipul MIME de atașament.
5. Cerințe End Users:
• Filtru User-based;
• Spam scoring individual;
• Gestionare individuală a listelor allow/block;
• Gestionare de către utilizatori a carantinei și email-uri reținute.
Cerințe Administrare si Sistem
Soluția propusă trebuie să corespundă următoarelor cerințe Sistem și Administrare:
6. Cerințe Administrare produs:
• Interfața de administrare Web;
• Posibilitate de administrare a utilizatorilor;
• Existenta a unui instrument de raportare complex, customizabil cu grafice și statistică;
• Interfața LDAP;
• Suport pentru mai multe nume de domen;
• Administrare la distanță securizată;
• Delegare suport utilizatori si administratori;
• Monitorizare stocare: spațiu folosit / liber;
• Performanță de procesare și capacitate gratuită;
• Statistica mesajelor într-o anumită perioadă de timp;
• Integrare SNMP;
• Integrare SIEM.
7. Cerințe instalare soluție propusă:
• Virtual apliance;
• Suport multiplatformă de virtualizare (VMware, Citrix XEN).
8. Cerințe pentru perioada de Suport standard oferit de producător:
• Pentru soluția ofertată se solicită a fi 12 luni din data acceptanței finale a soluției;
• Producătorul trebuie să ofere suport prin e-mail sau conectare de la distanță;
• Protecție avansată a amendărilor de securitate;
• Actualizarea la oră a nomenclatoarelor SPAM și BD reputațiunile;
• Actualizarea la oră a sistemului antivirus și antimalware.
Notă:
Pentru verificarea corespunderii cerințelor înaintate, după deschiderea ofertelor, la solicitarea autorității contractante în decurs de 3 zile lucrătoare Ofertantul va oferi versiunea trial a soluției ofertate pentru testare.
Lucrările de instalare, configurare, punerea în funcțiune a soluției și asigurarea suportului la definirea/configurarea soluției precum și transferul de cunoștințe Beneficiarului inclusiv furnizarea documentației de instalare, configurare și restabilire a serviciului oferit, trebuie să fie executate de Ofertant, iar costul acestora trebuie să fie incluse în ofertă.
Termen de livrare: 30 zile lucrătoare din data intrării în vigoare a contractului, care va include și timpul lucrărilor de instalare, configurare și punerea în funcțiune a soluției.