1
Enquiry period
with 05.04.2021 15:33
to 15.04.2021 09:47
2
Bidding period
with 15.04.2021 09:47
to 18.04.2021 09:47
3
Auction
19.04.2021 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 500 000 MDL
Period of clarifications: 5 Apr 2021, 15:33 - 15 Apr 2021, 9:47
Submission of proposals: 15 Apr 2021, 9:47 - 18 Apr 2021, 9:47

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procurarea dalelor de pavare și materialele adiționale pentru pavarea drumurilor din oraș.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 7300, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, str. Trandafirilor 2
Web site
---
The contact person
Full name
Ciubaciuc Roman
Contact phone
78308494
Purchase data
Date created
5 Apr 2021, 15:33
Date modified
11 Apr 2021, 22:20
Achizitii.md ID
21038119
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Borduri
Budget: 195000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Dale de pavare
Budget: 216666.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
11 Apr 2021, 22:20
Question's name:
caet de sarcini
Question:
buna ziua, livrarea si descarcarea o face OE?? in oferta sa includem pretu paletului sau cine suporta cheltuielile de transport pentru returnarea paletilor
Answer (13 Apr 2021, 09:47):
Livrarea va fi realizată de către operatorul economic și d-stră trebuie să includeți în ofertă toate cheltuielile de transport palete etc.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.