Select the type of procedure
Commercial procurement
21038026
1
Enquiry period
with
01.04.2021 15:29
to 06.04.2021 15:00
to 06.04.2021 15:00
2
Bidding period
with
06.04.2021 15:00
to 14.04.2021 11:00
to 14.04.2021 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 579 513,09 MDL
Period of clarifications:
1 Apr 2021, 15:29 - 6 Apr 2021, 15:00
Submission of proposals:
6 Apr 2021, 15:00 - 14 Apr 2021, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrari de schimbare a acoperisului cladirii Colegiului "Alexei Mateevici" din or. Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin 54
Web site
---
The contact person
Full name
Alexei Mateevici Colegiul
Contact phone
022-22-02-41
Purchase data
Date created
1 Apr 2021, 15:29
Date modified
1 Apr 2021, 15:54
Achizitii.md ID
21038026
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de schimbarea acoperişului la IP Colegiul "Alexei Mateevici"
Budget: 1579513.09 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
1 Apr 2021, 15:54
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
Buna ziua. Conform LEGII Nr. 131din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, Articolul 68. Garanţia pentru ofertă şi garanţia de bună execuţie a contractului, punctul (8), La achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia. Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice. Va rugam sa redactati cerinta data. Va multumim.
Answer (6 Apr 2021, 14:39):
Conform contractului de achizitii publice care este parte a Documntatiei standard de tender aprobat prin ordinal prin Ordinul nr.176 din 05 octombrie 2018, cap 6 DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIUNILE ANTREPRENORULUI GENERAL ŞI ALE BENEFICIARULUI, pct. 6.11 Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului general în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie finală în cel mult 15 zile.
Regulamentului de recepţie a construcţiilor şi instalaţiilor aferente prevede : Recepţia finală este convocată de investitor în cel mult 15 zile după expirarea perioadei de garanţie. Perioada de garanţie este cea prevăzută în contract.
Date:
1 Apr 2021, 15:58
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
Spuneti va rog cum poate un OE sa efectueze lucrari de 1.5 mln lei dintre care dvs achitati 30% si plus la asta mai cereit si garatie 15%, pai pina la urma se primeste ca OE investeste 1.5 mln lei din care primeste numai 15%, un pic de realitate va rugam, daca nu dipuneti de bani nu initiati asemea proceduri.
Answer (6 Apr 2021, 14:41):
Alocatiile financiare pentru lucrarile mentionate sunt repartizate pentru 2 ani. Intrucit aceste lucrari sunt specifice, care trebuie realizate concomitent, divizarea acestora nu este posibila in 2 ani, pentru ca este vorba de acoperisul institutiei si el trebuie realizat in volumul total.
„Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice.” alin12 art.68 din Legea 131/2015 . Respectiv garantia de 15 % este retinuta in cuantum legal.
La procedura sunt invitate toate companiile care au capacitate financiara si tehnica pentru a realiza acest obiect integral.
Date:
5 Apr 2021, 10:12
Question's name:
anunt de participare
Question:
In limita alocatiilor bugetare pentru
anul 2021- 30% din valoare
lucrarilor executate, anul 2022 –
70%.
LOGIC LUCRARILE SE ACHITA DUPA EXECUTARE. dE CE SOLICITATI EFECTUAREA LUCRARILOR IN 90 ZILE IAR ACHITAREA IN 2022? Sau e o smecherie? O intelegere la mijloc?
Answer (6 Apr 2021, 14:43):
Alocațiile bugetare se stabilesc de MECC/ MF, iar executarea acestora se face în cuantumul stabilit, tot odata divizarea achizitiei este strict interzisa prin art.76 din Legea 131/2015.
Suplimentar mentionam faptul ca pentru „perioada de executie” grupul de lucru a alocat 5% - factor de evaluare.
Reesind din cele expuse, achitarea poate fi divizata conform alocarilor bugetare, insa specificul lucrarile nu permite sa se extinda pe o perioada de 2 ani, de accea a si fost instituit termenul de executare de 90 zile, pentru care si grupul de lucru acorda un punctaj 5% pentru executarea in acest termen.
Date:
5 Apr 2021, 10:50
Question's name:
Criterii de selectie
Question:
Care este algoritmul de calcul pentru factorii de evaluare stabiliti la pct. 6.3 din FDA?
Answer (6 Apr 2021, 14:44):
Exemplu de calcul a punctajului pentru pret: punctajul se calculeaza dupa algoritmul: P1= (pret minim/Pn) x 80.
pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare.
Punctajul pentru factorul de evaluare „Perioada de execuţie” se acordă astfel:
a) pentru o durată pînă la cea maximă indicată la punctul 2.4.1. se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;
b) pentru o durată mai mare decît cea prevăzută la lit. a) se acordă punctajul astfel:
P(n) – (durata maximă/durata prezentată (n) x punctajul maxim acordat).
Punctajul pentru factorul de evaluare „Perioada de garanţie asupra lucrărilor” se acordă potrivit formulei:
P gar
Pct. = --------- x 5
P max
Unde:
Pct. = punctajul acordat pentru perioada de garanţie
P gar = perioada de garanţie ofertată
P max = perioada maximă de garanţie.
Punctajul pentru factorul de evaluare „Oferta tehnica” se va acorda avînd în vedere modul de prezentare, rigurozitatea descrierii sistemului aplicat la lucrare, precum şi gradul de acoperire a cerințelor de calitate prin procedurile tehnice de execuţie care urmează să fie aplicate şi prin planul efectiv de control propus,
Clasamentul în baza căruia se stabileşte oferta cîştigătoare se întocmeşte în ordinea descrescătoare a punctajului acordat.
Date:
5 Apr 2021, 10:56
Question's name:
Factorii de evaluarea
Question:
pct. 6.3 din FDA
Preţul ofertei – 80%
Termenul de garanţie – 5%
Perioada xde executie – 5%
Oferta tehnică – 10% ( ce se subintelebge sub criteriul de ofreta tehnica)
Answer (6 Apr 2021, 14:45):
Punctajul pentru factorul de evaluare „Oferta tehnica” se va acorda avînd în vedere modul de prezentare, rigurozitatea descrierii sistemului aplicat la lucrare, precum şi gradul de acoperire a cerinţelor de calitate prin procedurile tehnice de execuţie care urmează să fie aplicate şi prin planul efectiv de control propus, sistemul de management al calitatii, certificate conformitate la toate materialele, inclusiv certificate ISO, personalul autorizat, experienta similara, disponibilitatea utilajelor si echipament necesare, calitatea si conformitatea materialelor si accesoriilor folosite la implementarea proiectului.
Clasamentul în baza căruia se stabileşte oferta cîştigătoare se întocmeşte în ordinea descrescătoare a punctajului acordat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK