Select the type of procedure
Commercial procurement
21037825
1
Enquiry period
with
29.03.2021 15:33
to 07.04.2021 08:51
to 07.04.2021 08:51
2
Bidding period
with
07.04.2021 08:51
to 18.04.2021 08:51
to 18.04.2021 08:51
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 458 333,33 MDL
Period of clarifications:
29 Mar 2021, 15:33 - 7 Apr 2021, 8:51
Submission of proposals:
7 Apr 2021, 8:51 - 18 Apr 2021, 8:51
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație capitală a acoperișului clădirii din str. Constantin Tănase nr.6, mun. Chișinău
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Mar 2021, 15:33
Date modified
30 Mar 2021, 9:56
Achizitii.md ID
21037825
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație capitală a acoperișului clădirii din str. Constantin Tănase nr.6, mun. Chișinău
Budget: 1458333.33 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare.pdf
anunt_de_participare.pdf
Documents history
-
anunt_de_participare.pdf
anunt_de_participare.pdf
ID: c7b28589-8d73-4b03-8c6a-21d76823e4e2
tenderNotice
-
anunt_de_participare.pdf
anunt_de_participare.pdf
ID: c7b28589-8d73-4b03-8c6a-21d76823e4e2
tenderNotice
tenderNotice
Anunț de participare
30.03.21 09:56
Date:
29 Mar 2021, 16:45
Question's name:
documentatia de calificarea
Question:
F3.4 - Grafic de executare a documentației de proiect - de ce se solicita acest formular , ce nu exista proiectul
Answer (30 Mar 2021, 09:59):
Bună ziua, anunțul de participare a fost redactat
Lucrări de reparație capitală a acoperișului clădirii din str. Constantin Tănase nr.6, mun. Chișinău
Date:
29 Mar 2021, 17:21
Question's name:
documente obligatorie
Question:
F3.4 - Grafic de executare a documentației de proiect - de ce se solicita acest formular , ce nu exista proiectul
Answer (30 Mar 2021, 09:59):
Bună ziua, anunțul de participare a fost redactat
Date:
30 Mar 2021, 16:14
Question's name:
documente obligatorie
Question:
Добрый день. В перечне документов для предоставления есть позиция (Oferta tehnica conform caetului de sarcini) имеется ввиду формы F3.f5.f7 ?
Answer (31 Mar 2021, 09:23):
Buna ziua, operatorul economic va prezenta oferta Formularul 3.1. din Doc.Standard și respectiv Formulaul Nr.3(Deviz local de resurse); 5; 7(Deviz Local) WinCmeta.
Date:
31 Mar 2021, 13:36
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
poz. 21 aplicativ - ce modificari a suferit pozitia data
Answer (1 Apr 2021, 12:57):
Buna ziua, se are în vedere că materialele de construcție nu pot fi livrate cu ajutorul tehnicii și necesită implicarea forței umane.
Date:
1 Apr 2021, 20:37
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Как предполагается спустить по лестнице 181 т мусора, а также поднять на крышу материал в кол-ве 100 т. Возможна ли установка "Пионера" или другого подъемного устройства?
Answer (2 Apr 2021, 13:03):
Va puteți apropia să analizați posibilitatea instalării utilajului menționat, la adresa Constantin Tănase nr.9, telefonați la nr. de contact - 022-82-33-93
Date:
1 Apr 2021, 21:06
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Позиция 21 IzF22B - Нужно писать стоимость уже готовой продукции (аератор) или ставить цены строго согласно ресурсной ведомости (
Tabla zincata sau neagra 0,5 x 800 x 2000 mm
Nit cu cap semiinecat 2 x 6 OL34 S 1257
Aliaj de lipit staniu-plumb LP-30 % G
Cilti de cinepa sort 4) ?
Answer (2 Apr 2021, 16:18):
Conform pct.21 din Caietul de sarcini.
(Pentru detalii contactati la nr. de tel: 022-82-33-93, 022-82-32-92 și 022-82-32-63 de la ora:7.30 până la 16.30 de luni până vineri).
Date:
2 Apr 2021, 16:16
Question's name:
Cietul de sarcini
Question:
Buna ziua! poz 17, care sunt caracteristici Invelitorilor?
Answer (5 Apr 2021, 08:51):
Buna dimineata, conform caietului de sarcini„Invelitori din tabla plana zincata sau tabla plana protejata anticoroziv,fixata cu agrafe, executata cu incheeturi duble in ambele sensuri, executate pe suprafete mai mari de 40 mp cu foi din tabla de 0,4 mm grosime, inclusiv executarea doliilor, sorturilor, racordurilor la cosuri etc.Material marunt (ulei mineral,alb de zinc, cositor, aliaj,vopsea de miniu de plumb gata prep.)=1,0500”
Date:
5 Apr 2021, 11:22
Question's name:
Cietul de sarcini
Question:
Poz 20 chit mastic bituminos, ce fel de chit denimire caracteristici?
Answer (5 Apr 2021, 14:42):
Autoritatea contractant nu a specificat ce materiale și mărfuri pentru a nu încălca legislația în vigoare și speră că operatul economic care va participa la procedura de achiziție vor folosi materiale și mărfuri de calitate superioară. (Pentru detalii contactati la nr. de tel: 022-82-33-93, 022-82-32-92 și 022-82-32-63 de la ora:7.30 până la 16.30 de luni până vineri).
Date:
5 Apr 2021, 12:00
Question's name:
Cietul de sarcini
Question:
pct21. plasam pret per buc de aerator sau la resursele care apar din programa?
Answer (5 Apr 2021, 14:48):
Prețurile vor fi indicate, conform politicii de prețuri a întreprinderii/entității DVS. (Pentru detalii contactati la nr. de tel: 022-82-33-93, 022-82-32-92 și 022-82-32-63 de la ora:7.30 până la 16.30 de luni până vineri).
Date:
6 Apr 2021, 18:14
Question's name:
documente obligatorie
Question:
Spuneti va rog, documente pentru participarea in achizitii publice trebuie sa fie prezentate conform anuntului de participare sau documentatiei standarte?
Answer (6 Apr 2021, 21:10):
Conform anunțului de participare!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK