Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
25.03.2021 15:32
to 03.04.2021 17:00
to 03.04.2021 17:00
2
Bidding period
with
03.04.2021 17:00
to 06.04.2021 17:00
to 06.04.2021 17:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
500 000 MDL
Period of clarifications:
25 Mar 2021, 15:32 - 3 Apr 2021, 17:00
Submission of proposals:
3 Apr 2021, 17:00 - 6 Apr 2021, 17:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Instrumente de măsurare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Coca 28
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Mar 2021, 14:25
Date modified
1 Apr 2021, 15:05
Achizitii.md ID
21037718
MTender ID
CPV
38300000-8 - Instrumente de măsurare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare
Evaluation Criteria
Anunt de participare la licitatie publica deschisa
25.03.21 15:32
Date:
1 Apr 2021, 15:05
Question's name:
Raport financiar
Question:
Buna ziua,
Dat fiind faptul extinderii termenului limita de prezentare a situațiilor financiare anuale la Biroul de Statistică pana la 30 Aprile si de situatia de pandemie, va rugam respectuos sa confirmati acceptarea ofertelor insotite de raportul financiar din 2019 , din considerentul tergiversarii obtinerii raportului financiar pe anul 2020.
Answer (2 Apr 2021, 13:36):
Buna ziua,
Raportul pentru anul 2019 va fi acceptat in cazul tergiversarii obtinerii raportului financiar pe anul 2020.
Date:
2 Apr 2021, 11:40
Question's name:
Oferte depuse prin SIA „RSAP”
Question:
Bună ziua,
În conformitate cu LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, articolul 65 aliniatul (4) Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă." cu aplicarea semnăturii electronice. În acest context vă rugăm respectuos să confirmați ca o astfel de ofertă va fi acceptată. La necesitate, restul documentelor de calificare vor fi prezentate ulterioar la solicitarea autorității contractante. În acelaș timp din motiv că oferta va fi depusă prin SIA „RSAP” care solicită semnatura electronică a operatorului economic vă rugăm să excludeți cerința de confirmare prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
Mulțumim anticipat.
Answer (2 Apr 2021, 13:17):
Buna ziua,
în cazul semnăturii electronice nu este nevoie de confirmarea actelor prin semnătură și ștampilă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK