Status Cancelled
Estimated value without VAT 508 333,34 MDL
Period of clarifications: 25 Mar 2021, 11:24 - 3 Apr 2021, 16:26
Submission of proposals: 3 Apr 2021, 16:26 - 6 Apr 2021, 16:26

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Consumabile pentru imprimante și copiatoare, piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare (Repetat)

Information about the cancellation
The reason of cancellation
La data de 29.03.2021 a fost depusă o contestația pe marginea procedurii similare, desfășurate anterior, publicată la data de 23.02.2021 nr. ocds-b3wdp1-MD-1613985412606, care a fost anulată prin decizia Grupului de lucru nr. 02 din 23.03.2021 pe motiv că nici o ofertă nu corespunde cerințelor solicitate prin documentația de atribuire.
Având în vedere că decizia Grupului de a fost contestată, iar decizia ANSC pe marginea contestației depuse va fi luată de după data preconizată (05.04.2021) pentru deschiderea ofertelor procedurii publicate în data de 25.03.2021, Grupul de lucru a decis anularea procedurii în cauză.
Date of cancellation
1 Apr 2021, 16:27
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Tabunscic Tatiana
Contact phone
022/250-231
Purchase data
Date created
25 Mar 2021, 11:24
Date modified
1 Apr 2021, 16:27
Achizitii.md ID
21037701
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
25 Mar 2021, 11:40
Question's name:
Cartuse originale
Question:
Buna ziua, Pentru a confirma receptia consumabilelor originale pentru tehnica de imprimare, va rog sa introduceti un document ce confirma ca marfa va fi originala de la producator.
Answer (25 Mar 2021, 14:23):
Bună ziua! Pentru a nu limita concurența, autoritatea contractantă consideră exhaustive cerințele incluse în anunțul de participare.
Date:
25 Mar 2021, 11:42
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru consumabile pentru echipamente, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Answer (25 Mar 2021, 14:52):
Bună ziua! În conformitate cu pct. 111 din Hotărîrea Guvernului nr. 212/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, agenții economici care comercializează sau cumpără, primesc prin donație ori recepționează prin alte mijloace pentru uz propriu EEE, precum și instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45. Astfel, cât și în conformitate cu cerințele minime solicitate prin anunțul de participare, deținerea numărului de înregistrare din Lista producătorilor, este obligatoriu.
Date:
25 Mar 2021, 14:29
Question's name:
Răspuns (25 mart 2021, 14:23):
Question:
In cazul in care nu solicitati nici un document privind originalitatea produselor, exista riscul ca va fi propuse bunurile cu o provenienta dubioasa sau refolosite. Solicitam sa includeti vriun document privind originalitatea sau cel putin provenienta.
Answer (25 Mar 2021, 15:02):
Autoritatea contractantă dacă va considera necesar, va solicita ofertantului documentele justificative ca dovadă a informațiilor cuprinse în DUAE în conformitate cu cap. V - Indicații generale pentru criteriile de calificare și selecție, pct. 5A.1 din DUAE și potrivit cu art. 20 al. (7) și art. 69 al. (3) din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015.
Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
Date:
30 Mar 2021, 09:52
Question's name:
lot 2
Question:
la pozitia 13 si 14 : acumulatoarele sunt in seturi a cite 2 sau 4 unitati, d-voastra solicitati o cantitate impara de 65 bucati - va intrebam daca vor fi acceptate acumulatoare fara ambalaj ? la pozitia 19 casti cu microfon - a fost indicata frecventa doar pentru microfon , pentru casti va fi acceptata orice frecventa ? pozitia 21 Microfon : vrem sa precizam daca va fi accept un produs cu frecvente mai bune decit cele solicitate. pozitia 24 Boxe : la fel dorim sa precizam daca frecventa indicata este minimala admisa ? va fi acceptam produs cu frecventa mai buna ?
Answer (30 Mar 2021, 13:33):
Bună ziua! la pozitia 13 si 14 - se accepta, la primirea bunurilor vor fi verificate sa conincida codul de bare. la pozitia 19 - pentru casti va fi acceptata orice frecventa. la pozitia 21 - va fi accept un produs cu frecvente mai bune dar cu conditia ca se va incadra si frecventele solicitate. la pozitia 24 - frecventa indicata este minima, dar se va acepta si cu parametri mai buni.
Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
Date:
1 Apr 2021, 09:37
Question's name:
Precizare pozitia 1
Question:
Pentru prima licitatie ati solicitat - 3 1U rackmount case. Acum pentru pozitia 1 pentru care corespunde acelasi produs ca si la prima licitatie d-voastra solicitati - 1U rackmount case. Ati elimintat cifra 3 care nu corespunde cu niciun parametru tehnic pentru produsul solicitat. A fost o greseala in prima licitatie indicarea cifre 3 sau care este motivul din care a fost eliminata ? Multumim.
Answer (1 Apr 2021, 16:26):
La data de 31.03.2021 Grupul de lucru a decis anularea procedurii.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.