1
Enquiry period
with 23.03.2021 15:50
to 29.03.2021 12:00
2
Bidding period
with 29.03.2021 12:00
to 09.04.2021 12:00
3
Auction
with 12.04.2021 09:00
to 12.04.2021 12:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 205 300 MDL
Period of clarifications: 23 Mar 2021, 15:50 - 29 Mar 2021, 12:00
Submission of proposals: 29 Mar 2021, 12:00 - 9 Apr 2021, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de realimentare, regenerare și reparație cartușe, procurare cartușe

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
The contact person
Full name
Olesea Alexei
Contact phone
022264648
Purchase data
Date created
23 Mar 2021, 15:50
Date modified
24 Mar 2021, 9:44
Achizitii.md ID
21037558
CPV
50313200-4 - Servicii de întreţinere a fotocopiatoarelor
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - DTSA Strășeni
Budget: 3960.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 2 - DTSA Cahul
Budget: 3880.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - DTSA Soroca
Budget: 2400.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 5 - DTSA DROCHIA
Budget: 5500.0 MDL
Active
Lot nr. 6 - DTSA Bălți
Budget: 5500.0 MDL
Active
Lot nr. 9 - DTSA Sîngerei
Budget: 2120.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 12 - DTSA Rîșcani
Budget: 2600.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 13 - DTSA Edineț
Budget: 4440.0 MDL
Active
Lot nr. 17 - DTSA Taraclia
Budget: 5500.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 18 - DTSA Anenii Noi
Budget: 14500.0 MDL
Active
Lot nr. 22 - DTSA Chișinău
Budget: 14400.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae 2021.doc
Bidding Documents
23.03.21 15:50
documentatia standard 2021.docx
Bidding Documents
23.03.21 15:50
Date:
24 Mar 2021, 09:44
Question's name:
Deplasare
Question:
Este necesar de deplasat in fiecare raion? sau Dvs le aduceti in sediul central si mai apoi vor fi preluate de noi.
Answer (24 Mar 2021, 10:12):
Buna ziua, detalizarea acestor momente sunt stipulate în Anunțul de Participare pct 18. ” Recepția bunurilor după lucrările efectuate, cît și a bunurilor noi achiziționate se va efectua în bază de act de predare primire sau proces verbal, cu raza de acoperire în zona de activitate a subdiviziunii teritoriale pentru lotul corespunzător. Cheltuielile de transportare până la beneficiar vor fi suportate de prestatorul de servicii”.
Chișinău (aparatul central)
Date:
24 Mar 2021, 11:32
Question's name:
NL-5982 RC VENLO
Question:
Buna ziua! Avem nevoie de model a imprimantei pentru pozitia 1. NL-5982 RC VENLO
Answer (25 Mar 2021, 08:51):
Bună ziua, modelul imprimantei pentru pozitia 1. NL-5982 RC VENLO este: Xerox Work Centre 3345.
Date:
25 Mar 2021, 13:16
Question's name:
СF 127A
Question:
Buana ziua, va rog model imprimantei cu cartus dat CF 127A.
Answer (25 Mar 2021, 13:55):
Bună ziua, modelul imprimantei pentru LOTUL 1, pozitia 21 - CF 127A.este: HP LaserJet Pro MFP M 129.
Date:
26 Mar 2021, 14:51
Question's name:
HP LaserJet Pro MFP M 129.
Question:
Pentru imprimanata data merg altefel de cartuse decit CF 127A. CF 217A si CF 219A.
Answer (26 Mar 2021, 16:12):
Buna ziua, la completarea datelor a fost comisa o eroare, modelul corect de cartus este CF 217A si modelul imprimantei HP LaserJet Pro MFP 130 A.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.