Select the type of procedure
Commercial procurement
21037514
1
Enquiry period
with
22.03.2021 09:11
to 23.03.2021 16:00
to 23.03.2021 16:00
2
Bidding period
with
23.03.2021 16:00
to 26.03.2021 10:30
to 26.03.2021 10:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
150 000 MDL
Period of clarifications:
22 Mar 2021, 9:11 - 23 Mar 2021, 16:00
Submission of proposals:
23 Mar 2021, 16:00 - 26 Mar 2021, 10:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziționarea serviciilor de formare profesională a angajaților CCRM
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Mar 2021, 9:11
Date modified
22 Mar 2021, 9:16
Achizitii.md ID
21037514
MTender ID
CPV
80500000-9 - Servicii de formare
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de formare profesională în domeniul tehnologii informaționale de calcul:SIIECAP 1C
Budget: 40000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Servicii de formare profesională în domeniul contabilității și raportării financiare
Budget: 35000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Servicii de formare profesională în domeniul tehnologii informaționale de calcul: MO Excel
Budget: 40000.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Servicii de formare profesională în domeniul drept și administrare publică
Budget: 35000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Invitație de participare instruire.
Invitație de participare instruire.
tenderNotice
Invitație de participare privind achiziționarea serviciilor de formare profesională a angajaților CCRM
22.03.21 09:11
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK