Select the type of procedure
Commercial procurement
21037387
1
Enquiry period
with
18.03.2021 13:34
to 25.03.2021 13:33
to 25.03.2021 13:33
2
Bidding period
with
25.03.2021 13:33
to 31.03.2021 14:02
to 31.03.2021 14:02
3
Auction
with
01.04.2021 09:00
to 01.04.2021 15:47
to 01.04.2021 15:47
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
284 310 MDL
Period of clarifications:
18 Mar 2021, 13:34 - 25 Mar 2021, 13:33
Submission of proposals:
25 Mar 2021, 13:33 - 31 Mar 2021, 14:02
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Accesorii pentru tehnica de calcul, piesele de schimb și materiale consumabile pentru a. 2021
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Mar 2021, 13:34
Date modified
23 Mar 2021, 13:33
Achizitii.md ID
21037387
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 36 - Lotul 39. Dulap pentru Server
Budget: 1800.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 42 - Lotul 14. Placa materna S1155
Budget: 3600.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 64 - Lotul 13. Placa materna S1150 4 SLOTS
Budget: 3600.0 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
Documentația standard COP consumabile serviciul informational pentru a. 2021.signed.pdf
Documentația standard COP consumabile serviciul informational pentru a. 2021.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard COP consumabile serviciul informational pentru a. 2021.pdf
18.03.21 13:34
Declarație consumabile și piese pentru serviciul informational 2021.signed.pdf
Declarație consumabile și piese pentru serviciul informational 2021.signed.pdf
Bidding Documents
Declarație consumabile și piese pentru serviciul informational 2021.pdf
18.03.21 13:34
DUAE consumabile și piese pentru serviciul informational 2021.signed.pdf
DUAE consumabile și piese pentru serviciul informational 2021.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE consumabile și piese pentru serviciul informational 2021.pdf
18.03.21 13:34
Documentația standard COP consumabile serviciul informational pentru a. 2021.docx
Bidding Documents
Documentația standard COP consumabile serviciul informational pentru a. 2021.docx
18.03.21 13:34
Declarație consumabile și piese pentru serviciul informational 2021.docx
Bidding Documents
Declarație consumabile și piese pentru serviciul informational 2021.docx
18.03.21 13:34
Anunț COP consumabile și piese pentru serviciul informational 2021 modificat.signed.pdf
Anunț COP consumabile și piese pentru serviciul informational 2021 modificat.signed.pdf
Documents history
-
Anunț COP consumabile și piese pentru serviciul informational 2021 modificat.signed.pdf
Anunț COP consumabile și piese pentru serviciul informational 2021 modificat.signed.pdf
ID: 912fd0c1-0495-45a0-a387-c17c1235604d
tenderNotice
-
Anunț COP consumabile și piese pentru serviciul informational 2021.signed.pdf
Anunț COP consumabile și piese pentru serviciul informational 2021.signed.pdf
ID: 912fd0c1-0495-45a0-a387-c17c1235604d
tenderNotice
tenderNotice
Anunț COP consumabile și piese pentru serviciul informational 2021 modificat.pdf
23.03.21 13:33
Lotul 14. Placa materna S1155
Date:
18 Mar 2021, 14:22
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua.
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Answer (23 Mar 2021, 13:31):
Bună ziua. Urmare examinării clarificării Dvs, grupul de lucru pentru achiziții publice a decis, de a include la compartimentul „cerințe de calificare” – Declarația pe propria răspundere , că la momentul livrării produselor ce cad sub incidența H.G. R.M. 212/2018 , va fi prezentat numărul de înregistrare din Lista producătorilor
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK