1
Enquiry period
with 16.03.2021 15:42
to 26.03.2021 12:00
2
Bidding period
with 26.03.2021 12:00
to 08.04.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 369 500 MDL
Period of clarifications: 16 Mar 2021, 15:42 - 26 Mar 2021, 12:00
Submission of proposals: 26 Mar 2021, 12:00 - 8 Apr 2021, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

---
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
17 Mar 2021, 15:55
Estimated value (without VAT)
369 500 MDL
Achizitii.md ID
21037306
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
20 Apr 2021 03:00 - 30 Jun 2021 03:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de proiectare pentru completarea și modificarea proiectului ”Reparația drumului R20 Rezina – Orhei – Călărași (sectorul Morozeni – M14), km. 70,00 – 84,00” modificat prin Hotărârea Guvernului 1468 din 30.12.2016 în „R21 Orhei – Bravicea – Călărași, km. 21,20 – 34,20” CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Documente licitatie proiectare R21 actualizare
Bidding Documents
Documente de licitație
16.03.21 15:42
Anunt de participare proiectare R21 actualizare
Bidding Documents
Anunț de participare
16.03.21 15:42
DUAE R21 actualizare
Bidding Documents
DUAE
16.03.21 15:42

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Intexnauca

Normalized price: 470 000 MDL
Status: Winner
Reason: În baza hotărârii grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1615900958209 din 14.04.2021 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1615900958209 din 08.04.2021, în vederea achiziționării lucrărilor de proiectare pentru completarea și modificarea proiectului ”Reparația drumului R20 Rezina – Orhei – Călărași (sectorul Morozeni – M14), km. 70,00 – 84,00” modificat prin Hotărârea Guvernului 1468 din 30.12.2016 în „R21 Orhei – Bravicea – Călărași, km. 21,20 – 34,20”, vă comunicăm următoarele: Oferta cîștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic S.R.L. ,,INTEXNAUCA” a propus prețul de 470 000,00 (patru sute șaptezeci mii lei, 00 bani) fără TVA și 564 000,00 (cinci sute șaizeci și patru mii lei, 00 bani) cu TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul câştigător şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr.145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice ,,Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani,,.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications