Select the type of procedure
Commercial procurement
21037038
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
349 958,52 MDL
Period of clarifications:
10 Mar 2021, 10:24 - 19 Mar 2021, 17:00
Submission of proposals:
19 Mar 2021, 17:00 - 24 Mar 2021, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de montare a plafoanelor LED pentru iluminat interior, inclusiv lucrări de demontare
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art. 71 alin. (1) lit.g) din Legea cu privire la achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015, potrivit căreia autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică în cazul în care există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înţelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflându-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art.7.
Punctul 47.1, litera f) din Documentația de atribuire: ”Autoritatea contractantă va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică numai dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii respective şi numai în următoarele circumstanţe:
f) existența unor abateri grave de la prevederile legislative afectează procedura de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legislative se înțelege faptul că:
pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire, se constată erori sau omisiuni, iar autoritatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice.
Argumentare: Luând în considerație faptul că în procesul de evaluare sau depistat unele erori și omisiuni în Caietul de sarcini, grupul de lucru din proprie inițiativă decide anularea procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică și repetarea procedurii de achiziție cu ajustarea Caietului de sarcini.
Punctul 47.1, litera f) din Documentația de atribuire: ”Autoritatea contractantă va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică numai dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii respective şi numai în următoarele circumstanţe:
f) existența unor abateri grave de la prevederile legislative afectează procedura de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legislative se înțelege faptul că:
pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire, se constată erori sau omisiuni, iar autoritatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice.
Argumentare: Luând în considerație faptul că în procesul de evaluare sau depistat unele erori și omisiuni în Caietul de sarcini, grupul de lucru din proprie inițiativă decide anularea procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică și repetarea procedurii de achiziție cu ajustarea Caietului de sarcini.
Date of cancellation
25 Jun 2021, 12:44
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Mar 2021, 10:24
Date modified
25 Jun 2021, 12:44
Achizitii.md ID
21037038
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de montare a plafoanelor LED pentru iluminat interior, inclusiv lucrări de demontare
Budget: 349958.52 MDL
Cancelled
Date:
15 Mar 2021, 11:53
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Buna ziua, la poziti 6 pina la 9 este indicat la toate __LED 40-48W 6000-6500K, IP22-23
LED 40-48W 6500K, IP22-23__, este o eroare? Posibil asa cerinte ati impus la LED 600x600...
Answer (15 Mar 2021, 14:36):
Bună ziua! Mulțumim mult pentru clarificare, am efectuat modificările necesare la pozițiile 6,7,8 și 9.
Date:
18 Mar 2021, 13:26
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
Stimată autoritate, din ce direcotor sau folosit codurile la norme în caietul de sarcini, 45316000-5 este codul CPV la lucrări de instalare de sisteme de iluminare şi de semnalizare, cum ar fi să procedăm corect?
Answer (18 Mar 2021, 14:15):
Bună ziua! Stimat operator economic începând cu pagina 53, din Documentația de atribuire, Lista cu cantitățile de lucrări au incluse simbol, norme şi cod resurse. Mulțumim!
Lucrări de montare a plafoanelor LED pentru iluminat interior, inclusiv lucrări de demontare
Date:
19 Mar 2021, 11:37
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, cablu putem sa punem ca lucrare sau doar ca material ?
Answer (19 Mar 2021, 12:40):
Bună ziua! Cablu este ca material și apoi inclus și preț pe lucru. Mulțumesc!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK