1
Enquiry period
with 05.03.2021 12:07
to 15.03.2021 10:00
2
Bidding period
with 15.03.2021 10:00
to 23.03.2021 09:00
3
Auction
with 24.03.2021 13:23
to 24.03.2021 13:42
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 30 000 MDL
Period of clarifications: 5 Mar 2021, 12:07 - 15 Mar 2021, 10:00
Submission of proposals: 15 Mar 2021, 10:00 - 23 Mar 2021, 9:00
Auction start date: 24 Mar 2021, 13:23

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Prune uscate fără sâmburi HG Nr. 1523 din 29.12.2007 Prune uscate întregi fără sîmburi: neagră cu nuanţă albăstrie, neagră, maro închis, brună-roşcată, maro cu nuanţă brună-roşcată, maro deschis. Nu se admit gusturi şi mirosuri străine şi impurităţi minerale organoleptic perceptibile. Umiditate ridicată (“gata pentru consum”). Starea fructelor trebuie să fie astfel, încît să suporte transportul şi manipularea la încărcare şi descărcare, pentru a ajunge în condiţii satisfăcătoare la locul destinaţiei. Livrarea de la 02.01.2020-31.03.2020, conform graficului, până la ora 16.00, la solicitarea autorității contractante.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
5 Mar 2021, 12:07
Estimated value (without VAT)
30 000 MDL
The minimum downward of the price
300 MDL
Achizitii.md ID
21036936
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Contract period
1 Apr 2021 03:00 - 30 Jun 2021 03:00
List of positions
1)
Title
Legume, fructe, ouă de pasăre pentru instituţiile preşcolare pe perioada trimestrului II al a. 2021, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun. Bălți CPV: 03200000-3 - Cereals, potatoes, vegetables, fruits and nuts
Quantity: 600.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Bidding Documents
DUAE format PDF semnat
5.03.21 12:07
doc standard.semnat
Bidding Documents
documentația standart format PDF semnat
5.03.21 12:07
FDA - legume,fructe,ouă trimestrul II a.2021.semnat
Bidding Documents
FDA format PDF semnat
5.03.21 12:07
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
declarație format PDF semnat
5.03.21 12:07
declaratie_ro
Bidding Documents
obligatorie pentru cîștigătorii procedurii
5.03.21 12:07
lista instituțiilor.semnat
Bidding Documents
lista cu adrese format PDF semnat
5.03.21 12:07
lista instituțiilor
Bidding Documents
lista cu adrese
5.03.21 12:07
DUAE formular nou din 26.11.2020
Bidding Documents
DUAE
5.03.21 12:07
anunt_de_participare LFO trim.II a.2021
Bidding Documents
anunț de partcpare
5.03.21 12:07
doc standard
Bidding Documents
FDA,formulare,specificații tehnice și de preț,contract model
5.03.21 12:07
Anunț de participare - legume,fructe,ouă trimestrul II a.2021.semnat
Bidding Documents
anunț de paricipare format PDF semnat
5.03.21 12:07

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL "Lovis Angro"

Normalized price: 22 900 MDL
Status: Winner
Reason: Lotul este atribuit conform criteriului ” cel mai mic preț fără TVA pe fiecare lot în parte cu respectarea cerințelor tehnice și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL ALIM TOTAL

Normalized price: 22 902 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL BAGUETTE

Normalized price: 29 502 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

Sinagro Comert

Normalized price: 32 352 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications