Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 47 950 MDL
Period of clarifications: 5 Mar 2021, 11:58 - 16 Mar 2021, 16:30
Submission of proposals: 16 Mar 2021, 16:30 - 26 Mar 2021, 13:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Adobe
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
The contact person
Full name
Valentin Beglita
Contact phone
022820201
Purchase data
Date created
5 Mar 2021, 10:17
Date modified
9 Mar 2021, 14:20
Estimated value (without VAT)
47 950 MDL
Achizitii.md ID
21036928
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Contract period
29 Mar 2021 10:53 - 31 Dec 2021 11:58
List of positions
1)
Title
Adobe Premiere Pro CPV: 48300000-1 - Document creation, drawing, imaging, scheduling and productivity software package
Quantity: 2.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Adobe Photoshop CPV: 48300000-1 - Document creation, drawing, imaging, scheduling and productivity software package
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
Adobe Illustrator CPV: 48300000-1 - Document creation, drawing, imaging, scheduling and productivity software package
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
4)
Title
Adobe Lightroom CPV: 48300000-1 - Document creation, drawing, imaging, scheduling and productivity software package
Quantity: 2.0
Unit of measurement: Bucata
5)
Title
Adobe InDesign CPV: 48300000-1 - Document creation, drawing, imaging, scheduling and productivity software package
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
5.03.21 11:58
anunt_de_participare 2.pdf anunt_de_participare 2.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
9.03.21 14:20
documentația standard 3.pdf documentația standard 3.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
9.03.21 14:20

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Normalized price: 52 915 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 56 717,50 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is unacceptable
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Adobe
Date:
5 Mar 2021, 14:20
Question's name:
vip number
Question:
Buna ziua, va rog sa indicati VIP number pentru cabinetul personal unde se vor prelungi licentele
Answer (9 Mar 2021, 07:54):
Adobe VIP NUMBER: D787645EA6FE24F4F30A
Adobe
Date:
9 Mar 2021, 10:15
Question's name:
Caiet de sarcini gresit
Question:
Buna ziua, in caiet de sarcini este scris ca se cere prelungire pentru 12 luni, dar consola este deja expirata. D787645EA6FE24F4F30A - Anniversary date: 13 noiembrie Perioada de reînnoire a expirat, este posibilă achiziția licentelor pentru 8 luni. Veti modifica in caiet de sarcini, sau aminati achizitia pentru acest lot?
Answer (9 Mar 2021, 13:25):
Informația pe care am indicat-o este corectă. Putem să vă expediem screenshot din account Adobe.
Adobe
Date:
10 Mar 2021, 08:19
Question's name:
Aminare lot ADOBE
Question:
Va rog sa aminati acest lot deoarece prelungire este posibila doar cu o luna inainte de expirare, adica din data de 14.10.2021, achitarea la producator se efectuiaza in valuta (vor aparea diferente de curs valutar, ceea ce e un risc pentru partener), si factura cu licentele le veti primi doar dupa 14.10.2021 !
Answer (10 Mar 2021, 08:55):
Potrivit Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice și Regulamentului cu privire la modul de planificare a contractelor de achiziţii publice, autoritatea contractantă are obligația de-a desfășura o procedură de achiziție pe întreaga sumă planificată, pe acelaș tip de bunuri.
Adobe
Date:
16 Mar 2021, 08:18
Question's name:
Garantia bancara.
Question:
In aceasta situatie, cand va fi intoarsa garantia bancara ? Dupa semnarea contractului, sau dupa livrarea facturii fiscale si a actului de primire-predare ?
Answer (16 Mar 2021, 13:39):
Conform art. 68, p.7 și 8 al Legii privind achiziţiile publice,nr. 131 din 03.07.2015, garanția pentru ofertă va fi restituită „după producerea oricăruia din următoarele evenimente: a) expirarea termenului de valabilitate a garanţiei pentru ofertă; b) încheierea unui contract de achiziţii publice şi depunerea garanției de bună execuție a contractului, dacă o astfel de garanție este prevăzută în documentația de atribuire; c) suspendarea procedurii de licitaţie fără încheierea unui contract de achiziţii publice; d) retragerea ofertei înainte de expirarea termenului de depunere a ofertelor, în cazul în care documentația de atribuire nu prevede inadmisibilitatea unei astfel de retrageri.” Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications