1
Enquiry period
with 04.03.2021 16:36
to 15.03.2021 11:00
2
Bidding period
with 15.03.2021 11:00
to 29.03.2021 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 14 920 110 MDL
Period of clarifications: 4 Mar 2021, 16:36 - 15 Mar 2021, 11:00
Submission of proposals: 15 Mar 2021, 11:00 - 29 Mar 2021, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Constructia sistemului de alimentare cu apa si canalizare in s. Gauzeni, r-nul Soldanesti

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-7221, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Găuzeni, s.Găuzeni r. Șoldănești
Web site
---
The contact person
Full name
Cepraga Boris
Contact phone
027246238, 027246236, 060977946
Purchase data
Date created
4 Mar 2021, 16:36
Date modified
10 Mar 2021, 15:26
Achizitii.md ID
21036912
CPV
45232400-6 - Lucrări de construcţii de canalizare de ape reziduale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt de participare gauzeni.signed.pdf anunt de participare gauzeni.signed.pdf
tenderNotice
10.03.21 09:29
declaraţie.doc
Bidding Documents
10.03.21 09:29
documentele standard.signed.pdf documentele standard.signed.pdf
Bidding Documents
10.03.21 09:29
duae.doc
Bidding Documents
10.03.21 14:24
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
10.03.21 14:24
Date:
10 Mar 2021, 15:26
Question's name:
perioada de garanție pentru lucrările efectuate
Question:
perioada de garanție pentru lucrările efectuate nu este specificată
Answer (11 Mar 2021, 10:16):
Buna ziua. Perioada de garantie este specificata in anuntul de participare punct.35 "Alte informatii relevante"
Date:
10 Mar 2021, 15:38
Question's name:
documentelor de licitație
Question:
ce este această declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și cine ar trebui să o emită?
Answer (11 Mar 2021, 10:21):
Buna ziua. Declaratia se depune de catre operatorul cistigator in baza ordinului emis de catre MF nr.145 din 24.11.2020 (monitorul oficial nr.319-328 din 04.12.2020 art.1264)
Date:
11 Mar 2021, 13:35
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Deviz Nr. 2-5-3, 2-2-3 - Avînd în vedere Legea Nr. 131 din 2015, art. 37, punctul 6, se vor efectua modificari în caietul de sarcini , care vor permite alegerea utilajului în conformitate cu specificațiile tehnice fară referințe la o marcă anumită?
Answer (11 Mar 2021, 15:54):
Buna ziua.Modificari in caietul de sarcini nu se vor efectua insa se permite analojic acestui tip de utilaj
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.