Select the type of procedure
Commercial procurement
21036862
1
Enquiry period
with
03.03.2021 16:26
to 15.03.2021 08:00
to 15.03.2021 08:00
2
Bidding period
with
15.03.2021 08:00
to 26.03.2021 09:00
to 26.03.2021 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
18 667 731,03 MDL
Period of clarifications:
3 Mar 2021, 16:26 - 15 Mar 2021, 8:00
Submission of proposals:
15 Mar 2021, 8:00 - 26 Mar 2021, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
lucrări de amenajare a scuarului
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bulgara,43
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Mar 2021, 16:26
Date modified
11 Mar 2021, 16:52
Achizitii.md ID
21036862
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Amenajarea și reabilitarea scuarurilor din sectorul Centru, mun.Chișinău
Budget: 18667731.03 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
formularul nr.1.semnat.pdf
formularul nr.1.semnat.pdf
Bidding Documents
Formularul nr.1
3.03.21 16:26
duae modificat.semnat.pdf
duae modificat.semnat.pdf
Documents history
-
duae modificat.semnat.pdf
duae modificat.semnat.pdf
ID: 3ecf37e6-d078-4daa-b013-f77ef1c6eed7
Bidding Documents
-
duae (1).semnat.pdf
duae (1).semnat.pdf
ID: 3ecf37e6-d078-4daa-b013-f77ef1c6eed7
Bidding Documents
Bidding Documents
DUAE
11.03.21 16:52
anunț de participare modificat.semnat.pdf
anunț de participare modificat.semnat.pdf
Documents history
-
anunț de participare modificat.semnat.pdf
anunț de participare modificat.semnat.pdf
ID: 8d52afba-6881-4924-a546-a01da8ba0b97
tenderNotice
-
anunț de participare .semnat.pdf
anunț de participare .semnat.pdf
ID: 8d52afba-6881-4924-a546-a01da8ba0b97
tenderNotice
tenderNotice
anunt de participare
11.03.21 16:52
documentaia standard lucrări modificat.semnat.pdf
documentaia standard lucrări modificat.semnat.pdf
Documents history
-
documentaia standard lucrări modificat.semnat.pdf
documentaia standard lucrări modificat.semnat.pdf
ID: 973486da-8a1a-4753-9a41-007c4838ba5c
Bidding Documents
-
documentaia standard lucrări.semnat.pdf
documentaia standard lucrări.semnat.pdf
ID: 973486da-8a1a-4753-9a41-007c4838ba5c
Bidding Documents
Bidding Documents
documentație standard
11.03.21 16:52
Date:
3 Mar 2021, 16:56
Question's name:
Cantitati
Question:
Buna ziua!
Ar mai comod de calculat daca ati introduce si cantitatile pentru acest proiect!
Answer (4 Mar 2021, 14:59):
Se prezintă prețul unitar
Date:
4 Mar 2021, 11:55
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua
Caietul de sarcini nu este indeplinit corect.
Conform CP in constructii se structureaza altfel.
1. Lucrari de constructii
1.1 Lucrari de terasament
1.2 Constructii (camine....)
2. Lucrari de montare
3. Utilaj (echipament, mobila....)
Pentru lucrari electrice se structureaza deviz separat.
Answer (4 Mar 2021, 15:02):
Reiteram, ca potrivit cerințelor caietului de sarcini se solicita prezentarea prețului unitar
Date:
4 Mar 2021, 21:19
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Conform invitatiei la procedura de achizitii publica se solicita - Formularele de deviz 7, 3, si 5, in conformitate cu normativele in domeniu, Prin urmare la ce pret unitar va referiti Dmv?
Answer (7 Mar 2021, 21:15):
Se solicită prezentarea formularelor 3, 5, 7 în care se include prețul per unitate în conformitate cu normativele în domeniul construcțiilor. Potrivit p.15.20 al anunțului de participare: -
1. Prin prețul ofertat în etapa de atribuire a acordului-cadru se înțelege valoarea maximă a costului pentru executarea lucrărilor, pe care operatorul economic îl va putea percepe pe întreaga durata a acordului-cadru.
2. Prețul bunului indicat de către ofertant în Formularul (3, 5, 7) se va conforma cerinţelor specificate mai jos.
3. Prețul lucrărilor ce urmează a fi specificat în Formularul ofertei va constitui doar Prețul maxim care va fi practicat în relația cu autoritatea contractantă, pe parcursul derulării acordului-cadru. Prețul lucrărilor nu va putea fi depășit în nici o situație, pe toată durata acordului-cadru. Prețul lucrărilor constituie un element care poate fi îmbunătățit în procesul de reofertare, pentru atribuirea contractului subsecvent.
.
Date:
8 Mar 2021, 22:11
Question's name:
Evaluarea ofertelor
Question:
Care va fi criteriul de evaluare a ofertelor?
e imposibil de evaluat ofertele un baza preturilor unitare!!!
Ofertele pot fi evaluate numai in baza costului total al lucrarii.
E o incalcare grava ceea ce incercati sa faceti. Va rugam sa consultati legea nr. 131/2015 si HG 638/2020.
Eu nu cred ca exista vre-un ofertant care intelege cum sa pregateasca oferta. Preturile unitare depind de volumul de lucru, de tipul lucrarii, etc. de foarte multi facturi. la diferite obiecte vor fi diferite preturi unitare, deoarece conditiile tehnice de executare a lucrarilor sunt diferite. Va rugam sa publicati caiete de sarcini cu volumele de lucrari care urmeaza sa fie executate, pentru a pregati oferte care sa corespunda cu realitatea.
Answer (9 Mar 2021, 12:17):
Criteriul de evaluare potrivit p.19 al anunțului de participare este - “corespunderea tuturor cerințelor de calificate”. In partea ce tine de prețurile unitare consultați răspunsul anterior
Date:
8 Mar 2021, 22:18
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
HG 638/2020, alin 29. În componența caietului de sarcini pentru achiziția lucrărilor se includ listele cu cantități de lucrări, conform reglementărilor naționale din domeniul construcțiilor.
LISTILE CU CANTITATI DE LUCRARI!!!
Answer (9 Mar 2021, 12:28):
Caietul de sarcini este întocmit in strictă conformitate cu prevederile HG 638 inclusiv art. 29
Date:
8 Mar 2021, 22:20
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
HG 638/2020 art. 24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției.
INFORMATIE COMPLETA, CORECTA, EXPLICITA!!!!
Answer (9 Mar 2021, 12:29):
Caietul de sarcini este întocmit in strictă conformitate cu prevederile HG 638 inclusiv art. 24
Date:
8 Mar 2021, 22:26
Question's name:
Vizitare obiectului
Question:
Va ruigam sa indicati data si ora, cand putem vizita amlasamentul lucrarii
Answer (9 Mar 2021, 12:32):
Tel. 022271100
Date:
9 Mar 2021, 12:38
Question's name:
Re: caiet de sarcini
Question:
Sunt incalcare art. 24 si art. 29 al HG 638/2020, deoarece nu sunt indicate cantitățile de lucrari care trebuie sa fie executate, si nu avem informație complecta pentru pregătirea obiectului. Prețul unitat e strict legat de cantitate.
Answer (9 Mar 2021, 13:13):
Prețul Per/unitate reprezintă valoarea pentru un m2, m3, buc. solicitate in formularul 1. La etapa formarii prețului unitar nu este necesar volumul lucrărilor/cantităților. Doar la etapa de reofertare se vor prezenta suma totala a ofertei pentru fiecare scuar in parte și acesta nu va depăși prețul unitar prezentat la selectarea in cadrul procedurii acord-cadru
Date:
9 Mar 2021, 21:45
Question's name:
Re: caiet de sarcini
Question:
Vom fi nevoiți sa contestam procedura și anume, modalitatea de formare a caietului de sarcini, deoarece este o incalcare foarte grava a Legii nr. 131/2015 și a HG 638/2020.
Chem toți operarorii economici sa participa la aceasta procedura, sa conteste la ANSC procedura respectiva. Este o incalcare foarte grava a drepturilor noastre. Trebuie sa luptam pentru apărarea drepturilor noastre. Nu vom permite aceasta bătaie de joc. Textul contestației o voi pune mâine, aici pe pagina, sa poată fi copiat de toți doritorii. Cu cât mai multe contestații vor fi, cu atât mai mare va fi șansa ca vom obține dreptate! Sa luptam pentru drepturile noastre! Nu vom permite la niște inculti sa ne calce in picioare!
Answer (11 Mar 2021, 17:05):
-
Date:
9 Mar 2021, 21:48
Question's name:
Agebtia Achzitii Publice
Question:
Iar pentru Autoritatea Contractanta, va rog, sa întrebați la AAP, dacă e legala astfel de locitatie publica, si daca ei vor accepta spre aprobare un contract încheiat în urma unei astfel de parodii de procedura.
Answer (11 Mar 2021, 17:05):
-
Date:
10 Mar 2021, 12:30
Question's name:
Documentatie
Question:
Buna ziua.
1. Stimați solicitanți cantitatea lucrărilor, serviciilor, produselor joaca un rol foarte important la prezentarea ofertele, de acee consideram greșita aceasta abordare. Exemplu: Sa construiești 1km de drum este un preț de oferta și construcția a 500km cu totul alt preț.
2. Putem da oferta doar pe unele produse sau lucrări?
Answer (11 Mar 2021, 17:15):
Procedura de acord-cadru prevede 2 etape:
- prima etapă constituie în selecția candidaților calificați. Se depune setul de acte solicitat cu oferta tehnică, unde se indică prețul per unitate (F. 3, 5, 7 cu respectarea normelor din CPL)
- a doua etapă - etapa de reofertare se va prezenta doar oferta tehnică (F. 3, 5, 7) cu volumele și suma acesteia pentru fiecare scuar în parte. Criteriul de evaluare va fi prețul cel mai scăzut.
În oferta tehnică cu prețul per unitate se prezintă prețul maxim pentru un anumit tip de lucrări/utilaje care nu va fi depășit la reofertare. Vezi p.15.20 al anunțului de participare.
Date:
11 Mar 2021, 16:27
Question's name:
Materiale
Question:
Buna ziua,nu este legal sa favorizati si sa solicitati produse ale unui brand dorit, sunt produse ale altor producatori care nu cedeaza in calitate, exemplu balansoare de anumit tip, contor apa Maddalena, Volta s.a.
Answer (11 Mar 2021, 17:04):
Referitor la: -
1. utilajele la terenurile de joacă, Vă comunicăm că sunt indicate doar tipurile acestora nu și producătorul. Tipul utilajelor este indicat potrivit proiectului. Sunteți în drept să propuneți utilaj de acelaș tip/analog indiferent ce producător;
2. SA „Apă-Canal Chișinău” acceptă doar contoarele cu preluarea de date la distanță - doar de tipul Maddalena. Dacă cunoașteți alte tipuri de contoare acceptate de SA „Apă-Canal Chișinău” le puteți propune în ofertă;
3.Referitor la corpurile de iluminat - puteți propune de la oricare producător, doar să fie analog celor solicitate (nu e obligatoriu Volta).
Date:
11 Mar 2021, 21:53
Question's name:
Re: Caiet de sarcini
Question:
Iarasi este incalcare a legii.
Un răspuns cu "-" ne încalcă drepturile. Va rugam sa răspundeți la întrebările de mai sus.
Answer (15 Mar 2021, 07:51):
-
Date:
13 Mar 2021, 09:57
Question's name:
Acte
Question:
Mai apare o întrebare Dvs Solicitați graficul de executare a lucrărilor (a căror lucrări???) dacă nu vedem despre ce volumele se vorbește. Puteti spune cite și care scuaruri anume urmează a fi reabilitate și amenajate.
Answer (13 Mar 2021, 11:07):
Executarea lucrărilor nu va depăși perioada de valabilitate a Acordului cadru - 3 ani. Se va indica termenul maxim de 3 ani.
Date:
13 Mar 2021, 21:55
Question's name:
Garanția bancara
Question:
De la ce suma facem garanția bancara?
Answer (15 Mar 2021, 07:50):
Garanția pentru susținerea ofertei se calculează 1% din valoarea maximă estimată - 18 667 731,03 lei
Date:
15 Mar 2021, 04:57
Question's name:
2 lei
Question:
macar despre cate scuaruri se discuta?
Answer (15 Mar 2021, 07:50):
4 scuaruri
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK