Public procurement
21036826
Servicii de transmisie de date DarkFiber (prin canal optic aerian)
1
Enquiry period
with 02.03.2021 17:53
to 04.03.2021 17:00
to 04.03.2021 17:00
2
Bidding period
with 04.03.2021 17:00
to 06.03.2021 17:00
to 06.03.2021 17:00
3
Auction
09.03.2021 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
9 000 MDL
Period of clarifications:
2 Mar 2021, 17:53 - 4 Mar 2021, 17:00
Submission of proposals:
4 Mar 2021, 17:00 - 6 Mar 2021, 17:00
Auction start date:
9 Mar 2021, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Tip: Transport de date DarkFiber de la provider altenativ. Canalul de transport de date trebuie să asigure interconectarea între sediul central BNM și sediul arendat ASEM bloc V prin canal optic aerian.
Condiții speciale de calificare: Pentru a asigura un nivel înalt al disponibilității serviciului și pentru garantarea redundanței serviciilor de transport date, este necesară conectarea sediului arendat ASEM bloc V cu sediul BNM prin 2 canale de comunicații fizice diferite de la 2 provideri (provider de bază și provider alternativ) independenți. Prin urmare Providerul canalului de bază (subteran) nu poate participa la procedura dată de achiziție.
Perioada prestării serviciilor: 01.04.2021-31.03.2022.
Volumul de trafic: Nelimitat.
Calitatea conexiunii: trebuie să fie asigurată viteza până la 10Gbps.
Condiții tehnice:
• conexiunile de date cu BNM trebuie să fie asigurate prin canal fibra optică (Dark Fiber), o pereche de fire optice monomodale (Single Mode) (total 2 fire optice), conectate la patch panel optic instalat în cabinet standard al Beneficiarului;
• disponibilitatea conexiunii: min. 99,8% (cu excepţia cazurilor de deconectare temporară, drept consecință a survenirii circumstanțelor de forță majoră, efectuării lucrărilor planificate de mentenanță a rețelei, lipsei la Beneficiar a energiei electrice);
• în cazul căderii conexiunii, restabilirea ei în maxim: 24h;
• cu excepţia echipamentului de care dispune Beneficiarul, toate materialele, componentele, echipamentul şi mediul de transmitere a datelor necesar pentru conectarea Beneficiarului vor fi asigurate de Prestator, inclusiv patch cord-urile optice necesare pentru executarea conectării la echipamentul de rețea al Beneficiarului prin 2 conexiuni LC, şi vor fi incluse în preţul ofertei.
Condiții de menținere:
• să asigure Beneficiarului funcționarea rețelei de transmisiune, depistarea și înlăturarea defecțiunilor apărute din contul Prestatorului;
• să coordoneze cu Beneficiarul orarul executării lucrărilor de deservire planificate, nu mai târziu de 24 de ore până la începerea lucrărilor, prin poșta electronică/telefon;
• să notifice Beneficiarul despre timpul începerii și durata lucrărilor de deservire planificate. Durata lucrărilor planificate nu poate depăși în total 6 ore lunar și 2 ore la o singură lucrare. Lucrările de deservire planificate trebuie să fie efectuate în afară orelor și zilelor de lucru;
• să asigure confidențialitatea datelor şi altor mesaje (informaţii) ce ţin de Beneficiar, confidenţialitatea comunicărilor Beneficiarului realizate prin intermediul Serviciilor conform legislației în vigoare;
• să asigure Beneficiarului acces la serviciile de suport Hot-line (servicii specializate de suport a clienților, orientate spre soluționarea problemelor de ordin tehnic) oferite în orele 08:00 – 18:00 prin telefon, sau în regim non-stop, prin intermediul raportării problemei în HelpDesk, în cazul apariției unor întrebări ce țin de funcționarea segmentului rețelei de transmisiune situate între Prestator și Beneficiar;
• pentru încălcarea termenelor de prestare a Serviciilor conform nivelului de disponibilitate al Serviciilor prevăzut, Prestatorul va suporta o penalitate în valoare de 1% din costul lunar al Serviciului, pentru fiecare 60 de minute de întrerupere neplanificată a conexiunii. În cazul în care timpul unei întreruperi neplanificate depășește 48 ore (Luni-Vineri, zilele lucrătoare) se va considera că Serviciile sunt prestate necorespunzător și Beneficiarul va fi în drept să nu achite plata lunară a Serviciilor pentru luna corespunzătoare.
Conectarea serviciilor (pentru Ofertanții ce nu dispun de conexiunile în condițiile indicate mai sus pentru poziția dată): Pentru asigurarea condițiilor optime de interconectare, Ofertantul trebuie să asigure derularea și finalizarea tuturor lucrărilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, până la 26.03.2021.
Prestatorul este obligat să asigure din cont propriu testarea specializată necesară a conexiunilor oferite prin fire optice monomodale (Single Mode) și prezentarea Raportului de testare și verificare a conexiunilor. Conectarea se consideră executată de către Prestator și recepționată de Beneficiar, dacă este semnat Actul de conectare a serviciilor pentru canalul alternativ în baza Raportului de testare și verificare a conexiunii pentru canalul alternativ.
Pentru prestarea cu întârziere a Serviciilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, Prestatorul poartă răspundere materială în valoare de 5% din costul lunar al Serviciilor, pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere.
Data activării serviciilor va fi stabilită 01.04.2021.
Condiții speciale de calificare: Pentru a asigura un nivel înalt al disponibilității serviciului și pentru garantarea redundanței serviciilor de transport date, este necesară conectarea sediului arendat ASEM bloc V cu sediul BNM prin 2 canale de comunicații fizice diferite de la 2 provideri (provider de bază și provider alternativ) independenți. Prin urmare Providerul canalului de bază (subteran) nu poate participa la procedura dată de achiziție.
Perioada prestării serviciilor: 01.04.2021-31.03.2022.
Volumul de trafic: Nelimitat.
Calitatea conexiunii: trebuie să fie asigurată viteza până la 10Gbps.
Condiții tehnice:
• conexiunile de date cu BNM trebuie să fie asigurate prin canal fibra optică (Dark Fiber), o pereche de fire optice monomodale (Single Mode) (total 2 fire optice), conectate la patch panel optic instalat în cabinet standard al Beneficiarului;
• disponibilitatea conexiunii: min. 99,8% (cu excepţia cazurilor de deconectare temporară, drept consecință a survenirii circumstanțelor de forță majoră, efectuării lucrărilor planificate de mentenanță a rețelei, lipsei la Beneficiar a energiei electrice);
• în cazul căderii conexiunii, restabilirea ei în maxim: 24h;
• cu excepţia echipamentului de care dispune Beneficiarul, toate materialele, componentele, echipamentul şi mediul de transmitere a datelor necesar pentru conectarea Beneficiarului vor fi asigurate de Prestator, inclusiv patch cord-urile optice necesare pentru executarea conectării la echipamentul de rețea al Beneficiarului prin 2 conexiuni LC, şi vor fi incluse în preţul ofertei.
Condiții de menținere:
• să asigure Beneficiarului funcționarea rețelei de transmisiune, depistarea și înlăturarea defecțiunilor apărute din contul Prestatorului;
• să coordoneze cu Beneficiarul orarul executării lucrărilor de deservire planificate, nu mai târziu de 24 de ore până la începerea lucrărilor, prin poșta electronică/telefon;
• să notifice Beneficiarul despre timpul începerii și durata lucrărilor de deservire planificate. Durata lucrărilor planificate nu poate depăși în total 6 ore lunar și 2 ore la o singură lucrare. Lucrările de deservire planificate trebuie să fie efectuate în afară orelor și zilelor de lucru;
• să asigure confidențialitatea datelor şi altor mesaje (informaţii) ce ţin de Beneficiar, confidenţialitatea comunicărilor Beneficiarului realizate prin intermediul Serviciilor conform legislației în vigoare;
• să asigure Beneficiarului acces la serviciile de suport Hot-line (servicii specializate de suport a clienților, orientate spre soluționarea problemelor de ordin tehnic) oferite în orele 08:00 – 18:00 prin telefon, sau în regim non-stop, prin intermediul raportării problemei în HelpDesk, în cazul apariției unor întrebări ce țin de funcționarea segmentului rețelei de transmisiune situate între Prestator și Beneficiar;
• pentru încălcarea termenelor de prestare a Serviciilor conform nivelului de disponibilitate al Serviciilor prevăzut, Prestatorul va suporta o penalitate în valoare de 1% din costul lunar al Serviciului, pentru fiecare 60 de minute de întrerupere neplanificată a conexiunii. În cazul în care timpul unei întreruperi neplanificate depășește 48 ore (Luni-Vineri, zilele lucrătoare) se va considera că Serviciile sunt prestate necorespunzător și Beneficiarul va fi în drept să nu achite plata lunară a Serviciilor pentru luna corespunzătoare.
Conectarea serviciilor (pentru Ofertanții ce nu dispun de conexiunile în condițiile indicate mai sus pentru poziția dată): Pentru asigurarea condițiilor optime de interconectare, Ofertantul trebuie să asigure derularea și finalizarea tuturor lucrărilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, până la 26.03.2021.
Prestatorul este obligat să asigure din cont propriu testarea specializată necesară a conexiunilor oferite prin fire optice monomodale (Single Mode) și prezentarea Raportului de testare și verificare a conexiunilor. Conectarea se consideră executată de către Prestator și recepționată de Beneficiar, dacă este semnat Actul de conectare a serviciilor pentru canalul alternativ în baza Raportului de testare și verificare a conexiunii pentru canalul alternativ.
Pentru prestarea cu întârziere a Serviciilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, Prestatorul poartă răspundere materială în valoare de 5% din costul lunar al Serviciilor, pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere.
Data activării serviciilor va fi stabilită 01.04.2021.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Mar 2021, 17:39
Date modified
2 Mar 2021, 17:53
Estimated value (without VAT)
9 000 MDL
The minimum downward of the price
36 MDL
Achizitii.md ID
21036826
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Contract period
9 Mar 2021 17:45 - 30 Mar 2022 17:45
List of positions
1)
Title
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Luna
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Lot documents
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.
2) Choose winner by clicking the button
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Rapid Link SRL
Normalized price:
9 000 MDL
Status:
Winner
Pentru lotul ”Transport de date DarkFiber (provider alternativ) - oferta operatorului economic SRL RAPID LINK corespunde tuturor cerințelor tehnice și de calificare obligatorii, fiind desemnată câștigătoare în sumă totală de 9000,00 lei fără TVA.
12.03.21 11:15
Reason: Pentru lotul ”Transport de date DarkFiber (provider alternativ) - oferta operatorului economic SRL RAPID LINK corespunde tuturor cerințelor tehnice și de calificare obligatorii, fiind desemnată câștigătoare în sumă totală de 9000,00 lei fără TVA.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Qualification documents
Date of download:
4.03.21 17:04
Opening date:
6.03.21 17:00
Qualification documents
Date of download:
4.03.21 17:04
Opening date:
6.03.21 17:00
Qualification documents
Date of download:
4.03.21 17:04
Opening date:
6.03.21 17:00
Qualification documents
Date of download:
4.03.21 17:04
Opening date:
6.03.21 17:00
specificații de preț_2021_alternativ.signed.pdf
specificații de preț_2021_alternativ.signed.pdf
ID: 854cd1e8-0470-4625-838d-d3305461d8bf
Financial proposal
Date of download:
4.03.21 17:05
Opening date:
6.03.21 17:00
licenta_rl_sist_informationale .signed.pdf
licenta_rl_sist_informationale .signed.pdf
ID: b128771c-bd3d-474b-b883-6fde016cf284
Qualification documents
Date of download:
4.03.21 17:04
Opening date:
6.03.21 17:00
Qualification documents
Date of download:
4.03.21 17:04
Opening date:
6.03.21 17:00
Qualification documents
Date of download:
4.03.21 17:04
Opening date:
6.03.21 17:00
Qualification documents
Date of download:
4.03.21 17:04
Opening date:
6.03.21 17:00
specificații de preț_2021_alternativ.signed.pdf
specificații de preț_2021_alternativ.signed.pdf
ID: ea96f881-f541-442b-9794-78810e05dd83
Financial proposal
Date of download:
4.03.21 17:04
Opening date:
6.03.21 17:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK