Status Cancelled
Estimated value without VAT 15 283 400 MDL
Period of clarifications: 2 Mar 2021, 15:38 - 12 Mar 2021, 15:48
Submission of proposals: 12 Mar 2021, 15:48 - 7 Apr 2021, 15:48

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziţionarea centralizată a articolelor parafarmaceutice conform necesităţilor instituţiilor medico-sanitare publice (IMSP) pentru anul 2021 (repetat)

Information about the cancellation
The reason of cancellation
În conformitate cu prevederile art. 71 alin. (1) lit (g) din legea 131/2021 privind achizițiile publice, a fost anulată procedura de achiziție Pentru loturile nr.1-6 - g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflând-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7, și anume NU A FOST INDICAT EXPRES ÎN SPECIFICAȚIA TEHNICĂ CĂ MĂNUȘILE PENTRU EXAMINARE TREBUIE SĂ FIE NETEDE, CEEA CE DĂ POSIBILITATEA DE INTERPRETARE A CERINȚELOR ȘI A NECESITĂȚII BUNURILOR LA ETAPA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Date of cancellation
9 Jun 2021, 16:04
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Jantuan
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
2 Mar 2021, 15:38
Date modified
9 Jun 2021, 16:04
Achizitii.md ID
21036807
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
10 Mar 2021, 13:38
Question's name:
Inregistrare
Question:
De ce acceptati doar manusile inregistrate in RS al AMDM? sau si aici si iarasi este favorizata Dita? In situatia pandemica ar fi binevenita oricare produs calitativ ca sa nu ajungem in situatia de la ziua de azi, in care IMSP-le nu primesc manusi de la ofertantul castigator Dita si sunt pusi in situatie da a-si procura de sinestatator pentru a nu pune in pericol viata si sanatatea medicilor. CAPCS cred ca ar trebui sa mai deschida ochii la situatia creata pe piata, unde la fel nu sunt seringi, sisteme de infuzie si alte produse de prima necesitate.
Answer (10 Mar 2021, 15:22):
Pentru mai multe detalii privind ce mănuși pentru examinare sunt înregistrate în REGISTRUL DE STAT AL DISPOZITIVELOR MEDICALE vă rog să accesați site-ul https://amdm.gov.md/ , unde cu siguranță veti descoperi că sunt cel puțin 5 operatori economici care au înregistrat deja aceste bunuri. La inițierea procedurii repetate s-au omis completarea cerinței privind înregistrarea pentru produsele noi. Acestea fiind spuse, grupul de lucru urmează să efectueze modificări în specificația tehnică a bunurilor.
Date:
10 Mar 2021, 13:51
Question's name:
Formulare
Question:
Atasati, va rog F 4.1 si 4.2
Answer (10 Mar 2021, 15:23):
Bine
Date:
12 Mar 2021, 11:02
Question's name:
LP
Question:
Care e sensul acestei licitatii, daca manusile au fost castigate de Dita est farm la LP N 20/00171(produse parafarmaceutice) , LP N 20/00096 (combaterea Covid-19) si aceste produse nu se livreaza, mai ales pe 20/00171 (pret redus). ati facut monopol pe piata p/u Dita si acum cand nu au resurse suficiente, sau nu se incadreaza in pret, iarasi publicati, dupa cum intelegem, iar p/u a fi desemnat Dita. sunt deja 2 contracte centralizate pe manusi, de ce CAPCS nu intreprinde masuri pentru ca manusile sa fie livrate catre IMSP in cantitate solicitata, da nu la mizer. CAPCS, cred ca ar trebui sa stiti, ca IMSP isi procura de sinestatator consumabile deoarece Dita nu le livreaza pe aceste 2 contracte. Care sunt masurile aplicate in cazul nelivrarii cantitatii solicitate? ce face sectia voastra de monitorizare, care dupa cum vedem din scrisorile lor , noi agentii economici, trebuie sa le dam mura in gura, ca ei sa nu se oboseasca introducand datele din facturi? in asa caz, vrem sa fie transparent % livrarii manusilor si altor consumabile de catre Ditaestfarm, mai ales in situatia ca spitalele nu au elementar seringi si sisteme de infuzie.
Answer (12 Mar 2021, 11:31):
Procedura dată este o procedură repetată pentru loturile anulate (lotuirle nr.16-21) în cadrul primei proceduri de achiziție LP20/00171.
Date:
12 Mar 2021, 11:24
Question's name:
LP
Question:
CAPCS de ce nu penalizati operatorul economic Dita care castiga licitatii la pret mic si ulterior nu livreaza??legislatia va ofera suficiente mecanizme de penalizare,de la penalizari financiare pana la includerea in lista de interdictie.Sau este interes.....??
Answer (12 Mar 2021, 11:34):
Întrebarea nu este relevantă procedurii de achiziție în speță.
Date:
12 Mar 2021, 11:38
Question's name:
LP
Question:
Sigur ca nu este relevanta,ca este incomoda!!
Answer (12 Mar 2021, 13:13):
Comentariul D-voastră nu este o întrebare care să necesite răspuns.
Date:
12 Mar 2021, 12:37
Question's name:
loturile anulate (lotuirle nr.16-21)
Question:
Si CAPCS s-a trezit din septembrie sa repete loturile in aprilie? BRAVOOOOO
Answer (12 Mar 2021, 13:25):
Prin comentariile care nu țin direct de procedura de achiziție în cauză se tergiversează intenționat perioada de depunere a ofertelor. Pentru mai multe detalii privind alte proceduri de achiziție demarate de către CAPCS, puteți transmite o solicitare oficială în adresa autorității contractante.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.