1
Enquiry period
with 01.03.2021 16:50
to 15.03.2021 11:30
2
Bidding period
with 15.03.2021 11:30
to 01.04.2021 13:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 3 095 000 MDL
Period of clarifications: 1 Mar 2021, 16:50 - 15 Mar 2021, 11:30
Submission of proposals: 15 Mar 2021, 11:30 - 1 Apr 2021, 13:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea și implementarea integrală a soluției de preluare a amprentelor digitale și palmare de la conducătorii auto și a echipamentului tehnic necesar realizării acestui obiectiv, în baza dezvoltării sistemului informațional „AFIS”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Ciobanu
Contact phone
078882830
Purchase data
Date created
1 Mar 2021, 16:33
Date modified
4 Mar 2021, 11:36
Estimated value (without VAT)
3 095 000 MDL
Achizitii.md ID
21036770
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Contract period
5 Apr 2021 16:37 - 31 Dec 2021 16:37
List of positions
1)
Title
Servicii de implimentare și configurare a soluției software de preluare a amprentelor digitale și palmare cu ajutorul echipamentului tehnic, precum și instruirea personalului în vederea utilizării echipamentului. CPV: 48600000-4 - Database and operating software package
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Servicii de instalare și configurare a soluției electronice de preluare a amprentelor digitale și palmare. CPV: 48600000-4 - Database and operating software package
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
Soluție de preluare a amprentelor digitale și palmare (live-scanner, calculator). CPV: 48600000-4 - Database and operating software package
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
termeni de referinta_20.01.21 (1).doc
Bidding Documents
Caietul de sarcini
1.03.21 16:50
aviz age.pdf aviz age.pdf
Bidding Documents
Aviz de la Agenția Guvernare Electronică
1.03.21 16:50
documentatia_standard_bunuri (2).semnat.pdf documentatia_standard_bunuri (2).semnat.pdf
Bidding Documents
Documentația Standard
1.03.21 16:54
duae_ro_0 (5).semnat.pdf duae_ro_0 (5).semnat.pdf
Bidding Documents
Documentul Unic de Achiziții European
1.03.21 16:54
anunt_de_participare final.semnat (1).pdf anunt_de_participare final.semnat (1).pdf
tenderNotice
Anunț de participare
4.03.21 11:36

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Lokmera

Normalized price: 3 165 588 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde cerințelor solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Achiziționarea și implementarea integrală a soluției de preluare a amprentelor digitale și palmare de la conducătorii auto și a echipamentului tehnic necesar realizării acestui obiectiv, în baza dezvoltării sistemului informațional „AFIS”
Date:
2 Mar 2021, 09:44
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipamen (calculatoare &scanner)t, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Answer (2 Mar 2021, 10:28):
Bună ziua! Autoritatea contractantă în documentația de atribuire nu a solicitat numărul de înregistrare din Lista producătorilor
Achiziționarea și implementarea integrală a soluției de preluare a amprentelor digitale și palmare de la conducătorii auto și a echipamentului tehnic necesar realizării acestui obiectiv, în baza dezvoltării sistemului informațional „AFIS”
Date:
2 Mar 2021, 14:27
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Era o intrebare/solicitare. Va rugam sa introduceti acest document ca obligatoriu pentru potentialii ofertantii, reesind din prevederile HG 212/2018 p.111 si faptul ca in cadrul licitatiei se solicita echipament, care cade sub incidenta acestuia.
Answer (4 Mar 2021, 11:41):
În anunțul de participare s-a solicitat operatorii economici, interesați să depună oferte, vor indica în ofertă numărul de înregistrare din „Lista producătorilor”, conform art. 12 alin. (5) lit. c), alin. (6) lit. a) din Legea nr. 209 din 29.07.2016 privind deșeurile, punctele 46 și 47 din Regulamentul privind deșeurile de echipamente electrice și electronice (în continuare - Regulament), aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 212 din 07.03.2018, producătorii/distribuitorii de EEE au obligația de a se înregistra în „Lista producătorilor” de produse supuse reglementărilor de responsabilitate extinsă a producătorilor, deținută de Agenția de Mediu prin intermediul unui subsistem informațional parte integrată a Sistemului informațional automatizat „Managementul deșeurilor”.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications