1
Enquiry period
with 26.02.2021 11:03
to 03.03.2021 11:00
2
Bidding period
with 03.03.2021 11:00
to 09.03.2021 11:00
3
Auction
10.03.2021 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 730 000 MDL
Period of clarifications: 26 Feb 2021, 11:03 - 3 Mar 2021, 11:00
Submission of proposals: 3 Mar 2021, 11:00 - 9 Mar 2021, 11:00
Auction start date: 10 Mar 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

sistem de alarmă și înștiințare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
+373, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, mun.Ungheni str.Nationala nr.11
Web site
---
The contact person
Full name
Eduard Cucuruzac
Contact phone
0236-23599
Purchase data
Date created
26 Feb 2021, 10:50
Date modified
26 Feb 2021, 11:22
Estimated value (without VAT)
730 000 MDL
The minimum downward of the price
7 300 MDL
Achizitii.md ID
21036688
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
+373, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, mun.Ungheni str.Nationala nr.11
Contract period
18 Mar 2021 10:59 - 31 Dec 2021 10:59
List of positions
1)
Title
sistem de alarmă și înștiințare CPV: 35121700-5 - Alarm systems
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate de utilaj
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
anunt_de_participare.
26.02.21 11:03
documentatia_standard_cop.docx
tenderNotice
documentatia_standard_cop
26.02.21 11:03
duae_ro_0.doc
tenderNotice
DUAE
26.02.21 11:03
Lot documents
caiet de sarcini sistem de înștiințare modificat.docx
caiet de sarcini sistem de înștiințare
26.02.21 11:03

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

,,Omnicom,,SRL

Normalized price: 728 000 MDL
Status: Winner
Reason: Decizia Grupului de lucru
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
sistem de alarmă și înștiințare
Date:
3 Mar 2021, 08:08
Question's name:
Documente Obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati solicitarea obligatorie a unui astfel de certificat pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Answer (3 Mar 2021, 10:44):
Bună ziua! Consulta-ți, Vă rog, coordonatorul de proiect - Violeta Petre, tel.0236-2-27-81, mob.079774484.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications