1
Enquiry period
with 24.02.2021 09:46
to 09.03.2021 12:00
2
Bidding period
with 09.03.2021 12:00
to 18.03.2021 15:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 68 000 MDL
Period of clarifications: 24 Feb 2021, 9:46 - 9 Mar 2021, 12:00
Submission of proposals: 9 Mar 2021, 12:00 - 18 Mar 2021, 15:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Prezentarea planului de mentenanță anual recomandat de producător și a graficului de efectuare a lucrărilor;
Prezentarea certificatelor valabile de la producător ce permit ofertantului executarea lucrărilor propuse;
Curățare, lubrifiere părți mecanice;
Timpul intervenției max 24 ore, timp intervenție telefonică max 1 oră;
Alte lucrări de mentenanță recomandate de producător;
Eliberarea rapoartelor la finele fiecarei intervenții, indicând starea dispozitivului și lista de lucrări efectuate;
Minim trei intervenții de depanare la solicitare;
Achitarea se va efectua în rate/lunar în urma prezentării raportului tehnic de lucrări efectuate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Țurcanu
Contact phone
022403697
Purchase data
Date created
24 Feb 2021, 9:25
Date modified
24 Feb 2021, 9:46
Estimated value (without VAT)
68 000 MDL
Achizitii.md ID
21036586
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Contract period
29 Mar 2021 09:31 - 31 Dec 2021 09:43
List of positions
1)
Title
Mentenanța anuală Horiba Pentra C400 CPV: 50420000-5 - Repair and maintenance services of medical and surgical equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
24.02.21 09:46
anunt de participare.docx
tenderNotice
Anunț de participare
24.02.21 09:46
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
24.02.21 09:46
documentatia_standard_servicii.docx
Bidding Documents
Documentația standard
24.02.21 09:46
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
DUAE
24.02.21 09:46
duae_ro_0.semnat.pdf duae_ro_0.semnat.pdf
Bidding Documents
DUAE
24.02.21 09:46

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Denolga Medical

Normalized price: 74 709 MDL
Status: Winner
Reason: Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications