1
Enquiry period
with 11.02.2021 14:28
to 21.02.2021 13:00
2
Bidding period
with 21.02.2021 13:00
to 03.03.2021 13:00
3
Auction
with 04.03.2021 14:00
to 04.03.2021 14:23
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 6 334 000 MDL
Period of clarifications: 11 Feb 2021, 14:28 - 21 Feb 2021, 13:00
Submission of proposals: 21 Feb 2021, 13:00 - 3 Mar 2021, 13:00
Auction start date: 4 Mar 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Reparașia capitală și curentă a drumurilor publice locale din raion
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-7101, MOLDOVA, Ocniţa, or.Ocniţa (r-l Ocniţa), str. Independentei, 51
Web site
---
The contact person
Full name
Plopa Iurie
Contact phone
069148891
Purchase data
Date created
11 Feb 2021, 14:10
Date modified
18 Feb 2021, 12:05
Estimated value (without VAT)
6 334 000 MDL
The minimum downward of the price
63 340 MDL
Achizitii.md ID
21036168
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-7101, MOLDOVA, Ocniţa, or.Ocniţa (r-l Ocniţa), str. Independentei, 51
Contract period
15 Mar 2021 14:26 - 31 Dec 2021 14:26
List of positions
1)
Title
Reparașia capitală și curentă a drumurilor publice locale din raion CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare (pdf.io).semnat.pdf anunt_de_participare (pdf.io).semnat.pdf
Bidding Documents
informații și cerințe pentru ofertanți
11.02.21 16:11
duae cr ocnița reparația capitală și curentă a drumurilor publice.doc
Bidding Documents
informații și cerințe pentru ofertanți
11.02.21 16:16
Lot documents
duae cr ocnița reparația capitală și curentă a drumurilor publice.semnat.pdf
informații și cerințe pentru ofertanți
11.02.21 14:28
lista cu cantitățile de lucrări cr ocnița reparația drumurilor.semnat.pdf
informații și cerințe pentru ofertanți
11.02.21 14:28
anunt_de_participare (pdf.io).semnat.pdf
informații și cerințe pentru ofertanți
11.02.21 16:11
duae cr ocnița reparația capitală și curentă a drumurilor publice.doc
informații și cerințe pentru ofertanți
11.02.21 16:16
documentația standadt ,reparația capitală și curentă a drumurilor publice cr ocnița.semnat.docx
informații și cerințe pentru ofertanți
12.02.21 08:07
documentația standadt ,reparația capitală și curentă a drumurilor publice cr ocnița.semnat (pdf.io).semnat.pdf
informații și cerințe pentru ofertanți
12.02.21 08:07

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SA DRUMURI-BRICENI

Normalized price: 5 091 271,24 MDL
Status: Winner
Reason: prețul cel mai mic cu cerințile solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Magistrala-Nistru

Normalized price: 5 152 660 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

Drumuri-Edinet

Normalized price: 5 154 599 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

IPS ”Corsag” SRL

Normalized price: 5 154 600 MDL
Status: Awaiting
5
Participant(s) name(s):

Primaterax-nord

Normalized price: 5 361 777,99 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Reparașia capitală și curentă a drumurilor publice locale din raion
Date:
18 Feb 2021, 12:05
Question's name:
anunt de participare
Question:
Buna ziua, în punctul 3.21 dumniavoastră solicitați Certificatele de calitate a principalelor materiale care vor fi utilizate, dar din pacate toate certificatele sunt expirate, însă cele noi se vor implimenta prin lunele Iunie, Iulie din cauza performării certificatelor dupa standartul European. Cum procedăm în așa situație ???
Answer (18 Feb 2021, 14:28):
Buna ziua, cu părere de rău nu avem nic un temei legal de a exclude din cerințe punctul 3.21. Punctul dat este obligator și este stipulat in lista cerinșelor pentru participarea la licitație publică. Rămîne la discreția dumneavoasră cum să procedaț.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications