1
Enquiry period
with 10.02.2021 11:38
to 25.02.2021 09:22
2
Bidding period
with 25.02.2021 09:22
to 09.03.2021 09:22
3
Auction
with 10.03.2021 14:00
to 10.03.2021 14:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 895 000 MDL
Period of clarifications: 10 Feb 2021, 11:38 - 25 Feb 2021, 9:22
Submission of proposals: 25 Feb 2021, 9:22 - 9 Mar 2021, 9:22
Auction start date: 10 Mar 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Autobuz pentru rute de oraș și suburbane.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin 62
Web site
---
The contact person
Full name
Spatari Alexandr
Contact phone
069256192
Purchase data
Date created
10 Feb 2021, 11:25
Date modified
23 Feb 2021, 9:22
Estimated value (without VAT)
895 000 MDL
The minimum downward of the price
8 950 MDL
Achizitii.md ID
21036108
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin 62
Contract period
10 Mar 2021 11:36 - 30 Dec 2021 11:36
List of positions
1)
Title
Autobuz pentru rute de oraș și suburbane. CPV: 34100000-8 - Motor vehicles
Quantity: 2.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0 (3).signed.pdf duae_ro_0 (3).signed.pdf
Bidding Documents
duae_ro_0 (3).signed.pdf
10.02.21 11:38
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Bidding Documents
anunț de participare .signed.pdf
10.02.21 11:59
documentatia_standard_bunuri (2).signed.pdf documentatia_standard_bunuri (2).signed.pdf
Bidding Documents
documentatia_standard_bunuri (2).signed.pdf
23.02.21 09:22
Lot documents
duae_ro_0 (3).doc
duae_ro_0 (3).doc
10.02.21 11:38
anunț de participare.docx
anunț de participare.docx
10.02.21 11:59
documentatia_standard_bunuri (2).docx
documentatia_standard_bunuri (2).docx
23.02.21 09:22

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

EXIMOTOR SA

Normalized price: 805 000 MDL
Status: Winner
Reason: Decizia grupului de lucru
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ÎM „Autoritate Grup” SRL

Normalized price: 805 900 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

RAVITAN SRL

Normalized price: 815 800 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Autobuz pentru rute de oraș și suburbane.
Date:
19 Feb 2021, 11:35
Question's name:
Necorespundere a cantitatii obectului de achizitie
Question:
In anuntul de participare la licitatie-autobus indicati doua unitati, cu valoarea estimativa 895000 lei, dar in documentatiea standart indicati o unitate. Cum de inteles corect.
Answer (23 Feb 2021, 09:02):
Buna ziua , avem nevoie de 2 buc, multumesc
Autobuz pentru rute de oraș și suburbane.
Date:
19 Feb 2021, 12:28
Question's name:
Clarificarea unor cerinte referitor la termenii de livrare
Question:
În conformitate cu prevederile art. 17 din Legea nr. 131/15 privind achizițiile publice se menționază că, cerințele de licitație și criteriile de calificare specificate în anunțul şi/sau invitaţia de participare trebuie să fie aceleaşi cu cele prevăzute în documentaţia standard. Astfel, potrivit Anunțului de participare publicat de către DVS în SIA RSAP indicați termenul de livrare - 11 mai 2021 însă, în același timp conform cerințelor FDA din Documentația standart a licitație respective, deja, indicați un alt termen de livrare - maxim 3 zile lucrătoare. Prin urmare, reișind din faptul sesizării abaterilor respective, la etapa de clarifiare, solicitam respectuos să modificați anunțul de participare si Documentația standard pentru a asigura aplicarea uneia și aceiași cerință atît în Anunțul de participare cît și în Documentația standart iar în scopul asigurării principiului trasparenței și publicității procedurii de achiziții publice solicitam să le publicați repetat în SIA RSAP. Va mulțumim pentru înțelegere.
Answer (23 Feb 2021, 09:06):
Buna ziua, termenul de livrare este 11 mai 2021 in cel mai scurt timp facem modoficari, multumesc
Autobuz pentru rute de oraș și suburbane.
Date:
19 Feb 2021, 16:31
Question's name:
Referitor la garantia de buna executie
Question:
Buna ziua, La pct. 39 din Anuntul de participare se cere a fi prezentata Garanţie de bună execuţie în mărime de 0 % din valoare Contractului. Va rog sa ne clarificati in ce mod sa prezentam aceasta garantie de buna executie in marime de 0 % din valoarea Contractului? Daca este greseala Va rugam sa corectati greseala.
Answer (23 Feb 2021, 09:13):
Buna ziua , nu trebuie de prezentat nimic , este indicat 0 (zero) , multumesc
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications