Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
04.02.2021 13:28
to 09.02.2021 10:00
to 09.02.2021 10:00
2
Bidding period
with
09.02.2021 10:00
to 12.02.2021 10:00
to 12.02.2021 10:00
3
Auction
with
15.02.2021 14:00
to 15.02.2021 14:14
to 15.02.2021 14:14
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
500 000 MDL
Period of clarifications:
4 Feb 2021, 13:28 - 9 Feb 2021, 10:00
Submission of proposals:
9 Feb 2021, 10:00 - 12 Feb 2021, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Ecusoane
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Feb 2021, 13:17
Date modified
4 Feb 2021, 17:15
Achizitii.md ID
21035892
MTender ID
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
4 Feb 2021, 17:15
Question's name:
prelunjirea terminului de propunerea ofertei
Question:
Cerem prelunjirea terminului de propunerea ofertei pina la data de 30.02.21 conform legii. Az 4.02.21. Licitatia nu sa faci in 8 zile
Answer (5 Feb 2021, 08:08):
Va rugam sa examinati cu atentie anuntul de participare cit si legislatia privind achizitiile publice inainte de a pune intrebari.
Tipul procedurii este COP (cererea ofertelor de prețuri) dar nu licitatie.
Date:
6 Feb 2021, 14:39
Question's name:
încleiat cu clei special.
Question:
Ce tip de clei ce componenta
Answer (8 Feb 2021, 08:17):
Cleiul sa fie special pentru suprafetele (tipurile de materiale) respective, nu conteaza tipul cleiului cit eficenta lui, adica sa asigure lipirea acului de siguranta de plasticul ecusonului
Date:
6 Feb 2021, 14:40
Question's name:
material plastic
Question:
plastic poliester sau poliuretan
Answer (8 Feb 2021, 08:43):
Ecuson din material plastic
Date:
6 Feb 2021, 14:42
Question's name:
imprimare policolor în 4 culori
Question:
panton la culori care sunt
Answer (8 Feb 2021, 08:19):
Conform modelului atasat la fila Documente.
Date:
6 Feb 2021, 14:42
Question's name:
colțuri rotungite
Question:
radius rotunjirii
Answer (8 Feb 2021, 08:22):
Conform modelului atasat la fila Documente.
Date:
6 Feb 2021, 14:47
Question's name:
La solicitarea autorității contractante, operatorii economici vor prezenta mostre în decurs de 5 zile.
Question:
In legatura cu coronovirus rugam sa prelunjiti pina la 15 zile
Answer (8 Feb 2021, 08:21):
Ce sa prelungim? Va rugam sa adresati intrebarile corect. Daca va referiti la termenul de depunere a ofertelor el este indicat conform legislatiei in vigoare, coronavirusul este deja de mai mult de un an de zile.
Date:
6 Feb 2021, 14:50
Question's name:
prelunjiti termen de propunere ofertelor
Question:
In legatura cu multe neclarificari rog sa prelunjiti termen de propunere ofertelor pin la data de 1.03.2021
Answer (8 Feb 2021, 08:25):
De asta si este termenul de clarificari, totodata observam ca incercati din rasputeri sa va impuneti dorinta de a prelungi exagerat de mult termenul de depunere a ofertelor, reiteram, termenul de depunere a ofertelor el este indicat conform legislatiei in vigoare,
Date:
6 Feb 2021, 14:54
Question's name:
11. Termenii și condițiile de livrare solicitați
Question:
In legatura cu situata de pandemie termin de livrare nu este real. Rugam prelunjirea terminulu 30-60zile de la data de semnare contractului.In termin de 15 zile marfa trebue sa fie deja gata .Prespunem ca sa limiteaza posibilitatea de participa adica sa formeaza situatia dubioase.
Answer (8 Feb 2021, 08:31):
Livrarea va fi efectuata la necesitate în decurs de 15 zile lucrătoare de la solicitare pe parcursul anului 2021, adica nu in 15 zile din data semnarii contractului dar pe parcursul anului si dupa comanda prealabila. Asta inseamna ca comanda poate fi efectuata pe etape si doar in dependenta de necesitatea reala a cumparatorului.
Date:
6 Feb 2021, 14:58
Question's name:
Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referinţă
Question:
Care cantitatea solicitata la diferita denumiri .Multe litere diferenta in pret la producere.
Answer (8 Feb 2021, 08:41):
Cantitatea aproximativa:
Medici - 1500
Asistenti medicali - 1800
Felcer - 2400
Infermieri - 2800
Soferi - 3500
Totodata mentionam ca pretul Dvs va fi unul mediu pentru toata cantitatea deoarece cantitatile pe categorii sunt aproximative si vor fi schimbate in dependenta de necesarul real al cumparatorului.
Date:
6 Feb 2021, 16:49
Question's name:
GUVERNUL NOU
Question:
Terminii au miros de coruptti
Answer (8 Feb 2021, 08:14):
Prostiile si intrebarile fara sens Va rugam sa le scrieti pe alte platforme de socializare.
Date:
8 Feb 2021, 13:04
Question's name:
documente
Question:
Inafara de DUAE, oferta de preturi si oferta de conditii tehnice, mai este necesar si de alte documente ?
Answer (8 Feb 2021, 14:57):
Va rugam sa prezentati actele solicitate conform documentatie de atribuire.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK