Public procurement
21035632
Lot2
1
Enquiry period
with 01.02.2021 14:08
to 05.02.2021 14:55
to 05.02.2021 14:55
2
Bidding period
with 05.02.2021 14:55
to 15.02.2021 14:00
to 15.02.2021 14:00
3
Auction
16.02.2021 14:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
90 000 MDL
Period of clarifications:
1 Feb 2021, 14:08 - 5 Feb 2021, 14:55
Submission of proposals:
5 Feb 2021, 14:55 - 15 Feb 2021, 14:00
Auction start date:
16 Feb 2021, 14:18
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Obligațiile de bază ale prestatorului: Asigură transportarea angajaților Instituției Publice ,,Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112” 24/24 ore, 7 zile pe săptămână conform graficului (40 ore pe săptămână) inclusiv zilele de odihnă și sărbătoare.
Achitarea pentru serviciul prestat se va efectua din momentul semnării contractului, lunar, în termen de 14 zile lucrătoare corespunzător timpului efectiv a serviciului prestat, finalizat cu semnarea actului de predare-primire. Suma constituie prestarea serviciilor pentru 10 luni (01.03.-31.12.2021).
Cerințele de bază față de conducătorii auto:
- Permis de conducere cat. B, C, D. (MD), valabil;
- Certificat de competență profesională cat. D (MD), valabil;
- Experiență minim 3 ani;
- Apt din punct de vedere medical;
- Cunoștințe în domeniul tehnicii auto;
- Fără antecedente penale;
- Persoana responsabilă și serioasă;
Obligațiile suplimentare ale prestatorului: să informeze conducerea Serviciului 112 despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului și despre măsurile luate.
Achitarea pentru serviciul prestat se va efectua din momentul semnării contractului, lunar, în termen de 14 zile lucrătoare corespunzător timpului efectiv a serviciului prestat, finalizat cu semnarea actului de predare-primire. Suma constituie prestarea serviciilor pentru 10 luni (01.03.-31.12.2021).
Cerințele de bază față de conducătorii auto:
- Permis de conducere cat. B, C, D. (MD), valabil;
- Certificat de competență profesională cat. D (MD), valabil;
- Experiență minim 3 ani;
- Apt din punct de vedere medical;
- Cunoștințe în domeniul tehnicii auto;
- Fără antecedente penale;
- Persoana responsabilă și serioasă;
Obligațiile suplimentare ale prestatorului: să informeze conducerea Serviciului 112 despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului și despre măsurile luate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, com. Băcioi
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
1 Feb 2021, 15:01
Estimated value (without VAT)
90 000 MDL
The minimum downward of the price
900 MDL
Achizitii.md ID
21035632
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau,com. Băcioi, bd. Dacia 58/C, str. Toma Ciorbă, 32, mun. Chisinau
Contract period
1 Mar 2021 02:00 - 31 Dec 2021 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de transport rutier șoferi (pentru transportartea personalului al Serviciului 112)
CPV: 60100000-9 - Road transport services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
ICHIM Gheorghe
Normalized price:
90 000 MDL
Status:
Winner
corespunde cerințelor înaintate de către autoritatea contractantă
26.02.21 14:02
Reason: corespunde cerințelor înaintate de către autoritatea contractantă
Qualification documents
scrisoarecastigatorsigned.pdf
ID: e1832cd5-abd5-46ae-8aaa-0b421a8ef349
Award Notification
26.02.21 14:02
Documents provided with the proposal
declaraţiaprivindconduitaeticăf34semnat.pdf
ID: 0954a31e-a1bf-4830-94c0-9c433369343b
Documents of submission
Date of download:
15.02.21 10:40
Opening date:
15.02.21 14:00
ofertatehnica-f41semnat.pdf
ID: 29722bd9-efac-47d6-9ff6-922eb9dca889
Documents of submission
Date of download:
15.02.21 10:40
Opening date:
15.02.21 14:00
ofertafinanciara-f42semnat.pdf
ID: 3046040f-fad2-4b7a-8cee-9fad5c0b44ab
Documents of submission
Date of download:
15.02.21 10:40
Opening date:
15.02.21 14:00
duae112semnat.pdf
ID: 57328021-3cf8-4e6e-809f-4d312f17b68c
Eligibility documents
Date of download:
15.02.21 10:40
Opening date:
15.02.21 14:00
declaraţiaprivindsituatiapersonalaf35semnat.pdf
ID: a6147f93-395d-4eab-b514-c732ed323b41
Documents of submission
Date of download:
15.02.21 10:40
Opening date:
15.02.21 14:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK