Public procurement
21035632
Servicii de transport rutier șoferi (pentru transportartea personalului al Serviciului 112)
1
Enquiry period
with 01.02.2021 14:08
to 05.02.2021 14:55
to 05.02.2021 14:55
2
Bidding period
with 05.02.2021 14:55
to 15.02.2021 14:00
to 15.02.2021 14:00
3
Auction
16.02.2021 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
90 000 MDL
Period of clarifications:
1 Feb 2021, 14:08 - 5 Feb 2021, 14:55
Submission of proposals:
5 Feb 2021, 14:55 - 15 Feb 2021, 14:00
Auction start date:
16 Feb 2021, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Asigurarea serviciilor de transport între următoarele adrese: str. Dacia 58/C, com. Băcioi, mun. Chișinău și str. Toma Ciorbă 32, mun. Chișinău.
Obligațiile de bază ale prestatorului: Asigură transportarea angajaților Instituției Publice ,,Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112” 24/24 ore, 7 zile pe săptămână conform graficului (40 ore pe săptămână) inclusiv zilele de odihnă și sărbătoare.
Achitarea pentru serviciul prestat se va efectua din momentul semnării contractului, lunar, în termen de 14 zile lucrătoare corespunzător timpului efectiv a serviciului prestat, finalizat cu semnarea actului de predare-primire. Suma constituie prestarea serviciilor pentru 10 luni (01.03.-31.12.2021).
Cerințele de bază față de conducătorii auto:
- Permis de conducere cat. B, C, D. (MD), valabil;
- Certificat de competență profesională cat. D (MD), valabil;
- Experiență minim 3 ani;
- Apt din punct de vedere medical;
- Cunoștințe în domeniul tehnicii auto;
- Fără antecedente penale;
- Persoana responsabilă și serioasă;
Obligațiile suplimentare ale prestatorului: să informeze conducerea Serviciului 112 despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului și despre măsurile luate.
Obligațiile de bază ale prestatorului: Asigură transportarea angajaților Instituției Publice ,,Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112” 24/24 ore, 7 zile pe săptămână conform graficului (40 ore pe săptămână) inclusiv zilele de odihnă și sărbătoare.
Achitarea pentru serviciul prestat se va efectua din momentul semnării contractului, lunar, în termen de 14 zile lucrătoare corespunzător timpului efectiv a serviciului prestat, finalizat cu semnarea actului de predare-primire. Suma constituie prestarea serviciilor pentru 10 luni (01.03.-31.12.2021).
Cerințele de bază față de conducătorii auto:
- Permis de conducere cat. B, C, D. (MD), valabil;
- Certificat de competență profesională cat. D (MD), valabil;
- Experiență minim 3 ani;
- Apt din punct de vedere medical;
- Cunoștințe în domeniul tehnicii auto;
- Fără antecedente penale;
- Persoana responsabilă și serioasă;
Obligațiile suplimentare ale prestatorului: să informeze conducerea Serviciului 112 despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului și despre măsurile luate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, com. Băcioi
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
1 Feb 2021, 15:01
Estimated value (without VAT)
90 000 MDL
The minimum downward of the price
900 MDL
Achizitii.md ID
21035632
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau,com. Băcioi, bd. Dacia 58/C, str. Toma Ciorbă, 32, mun. Chisinau
Contract period
1 Mar 2021 02:00 - 31 Dec 2021 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de transport rutier șoferi (pentru transportartea personalului al Serviciului 112)
CPV: 60100000-9 - Road transport services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
STALIN Gheorghe
Normalized price:
90 000 MDL
Status:
Winner
corespunde cerințelor înaintate de către autoritatea contractantă.
26.02.21 14:01
Reason: corespunde cerințelor înaintate de către autoritatea contractantă.
Qualification documents
scrisoarecastigatorsigned.pdf
ID: 80377ae4-f43a-4767-a7ed-6e119d6e91e6
Award Notification
26.02.21 14:01
Documents provided with the proposal
ofertafinanciara-f42semnat.pdf
ID: 48646ab3-88ab-4169-8f01-e676d2c0661b
Documents of submission
Date of download:
15.02.21 10:39
Opening date:
15.02.21 14:00
duae112semnat.pdf
ID: ce90737b-e51b-44c3-bb03-c383104a892d
Eligibility documents
Date of download:
15.02.21 10:39
Opening date:
15.02.21 14:00
ofertatehnica-f41semnat.pdf
ID: d003df53-4104-4661-9dd9-d89d1c16c465
Documents of submission
Date of download:
15.02.21 10:39
Opening date:
15.02.21 14:00
declaraţiaprivindconduitaeticăf34semnat.pdf
ID: f483f134-5e91-4766-8a2e-33286b23e435
Documents of submission
Date of download:
15.02.21 10:39
Opening date:
15.02.21 14:00
declaraţiaprivindsituatiapersonalaf35semnat.pdf
ID: fb656384-c83a-41bd-af3c-283685a4ee71
Documents of submission
Date of download:
15.02.21 10:39
Opening date:
15.02.21 14:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK