Status Cancelled
Estimated value without VAT 51 000 MDL
Period of clarifications: 1 Feb 2021, 10:47 - 2 Feb 2021, 12:00
Submission of proposals: 2 Feb 2021, 12:00 - 4 Feb 2021, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Materiale tehnico-sanitare
Information about the cancellation
The reason of cancellation
necesitatea divizării materialelor solicitate pe loturi
Date of cancellation
1 Feb 2021, 15:10
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Testemiţanu,28
Web site
---
The contact person
Full name
Marandiuc Aculina
Contact phone
069257814
Purchase data
Date created
1 Feb 2021, 10:47
Date modified
1 Feb 2021, 15:10
Achizitii.md ID
21035590
CPV
44400000-4 - Diverse produse fabricate şi articole conexe
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Materiale tehnico-sanitare
Budget: 51000.0 MDL
Cancelled
Date:
1 Feb 2021, 13:55
Question's name:
Lot pentru instrumentele electrice
Question:
Buna ziua, va rugam sa despărțiți instrumentele electrice in un lot aparte. Mulțumim anticipat.
Answer (1 Feb 2021, 14:12):
Rugam respectarea caietului de sarcini.
Date:
1 Feb 2021, 14:23
Question's name:
Lot pentru instrumentele electrice
Question:
Caietul de sarcini se întocmește rerespectând legea in vigoare. Va rugam sa studiați Art 39 a LEGE Nr. 131 din 03-07-2015, si in baza Art 39, Alin 3, (Dacă nu recurge la atribuirea contractului pe loturi, autoritatea contractantă are obligaţia de a justifica decizia de a nu atribui contractul pe loturi.), si sa ne oferiți un răspuns argumentat de ce nu se poate de împărțit pe un lot aparte instrumentele, ca sa primiți un preț mai profitabil la ambele loturi.
Answer (1 Feb 2021, 14:51):
Urmariți varianta redactată a caietului de sarcini
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.