1
Enquiry period
with 29.01.2021 15:47
to 10.02.2021 10:00
2
Bidding period
with 10.02.2021 10:00
to 18.02.2021 10:00
3
Auction
with 19.02.2021 14:00
to 19.02.2021 14:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 625 000 MDL
Period of clarifications: 29 Jan 2021, 15:47 - 10 Feb 2021, 10:00
Submission of proposals: 10 Feb 2021, 10:00 - 18 Feb 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de reparație a sistemului electric şi de Reparaţie a Utilajului tehnologic şi frigorific în instituțiile subordonate DETS s.Râşcani pe parcursul anului 2021

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Web site
---
The contact person
Full name
Negru Ludmila
Contact phone
022-44-53-87
Purchase data
Date created
29 Jan 2021, 15:47
Date modified
8 Feb 2021, 9:58
Achizitii.md ID
21035453
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
duae_ro 2021.doc
Bidding Documents
duae
29.01.21 15:47
caiet de sarcini reparatia utilajului.pdf caiet de sarcini reparatia utilajului.pdf
Technical Specifications
caiet de sarcini reparatia utilajului
29.01.21 15:47
caiet de sarcini reparatia sistemului electric.pdf caiet de sarcini reparatia sistemului electric.pdf
Technical Specifications
caiet de sarcini reparatia sistemului electric
29.01.21 15:47
documentatia_standard_cop.doc
Bidding Documents
documentatia_standard
29.01.21 15:47
anunt de participare (modificat).pdf anunt de participare (modificat).pdf
tenderNotice
Anunt de participare
4.02.21 10:32
Date:
1 Feb 2021, 10:02
Question's name:
Documentele de calificare /Caiet de sarcini
Question:
Solicitam revizuirea conditiei privind minimul de personal pentru prestarea serviciilor de reparatie a utilajului tehnologic si frigorific, asa cum aceasta solicitare refleecesitatile de cta npersonal proritar pentru prestarea serviciilor de reparatie a sistemului electric. In cazul primului lot, credem aceasta conditie drept a fi una abuziva si care favorizeaza anumiti operatori economici.
Answer (1 Feb 2021, 15:58):
Modificat
Date:
1 Feb 2021, 11:23
Question's name:
Documentele de calificare /Caiet de sarcini
Question:
Certificat de înregistrare a laboratorului electrotehnic/contract subantrepriză - aceasta solicitare nu corespunde necesitatilor pentru efectuarea serviciilor de reparatie a utilajului tehnologic, ci se refera la serviile de reparatie a retelelor electrice, unde intradevar poate fi necesar un asemenea laborator. Rugam excluderea acestei cerinte pentru lotul 1 - Servicii de reparatie a utulajului blocului alimentar.
Answer (1 Feb 2021, 16:03):
Certificat de înregistrare a laboratorului electrotehnic/contract subantrepriză - sunt necesare deoarece serviciile care urmează să fie achiziționate conțin lucrări de electricitate, totodată utilajul care urmează fi instalat sau reparat trebuie diagnosticat în laborator. Astfel caietul de sarcini nu va fi modificat
Date:
3 Feb 2021, 16:17
Question's name:
Documentele de calificare /Caiet de sarcini
Question:
Rugam revizuirea conditiei privind minimul de personal calificat pentru lot.nr.2 - Servicii de reparatie a utilajului tehnologic si frigorific. Credem ca solicitarea unei declaratii privind disponiblitatea numarului necesar pentru indeplinirea acestor servicii reprezinta un act cu aceeasi putere juridica.
Answer (4 Feb 2021, 10:37):
A fost modificat Anunţul.
Date:
3 Feb 2021, 16:19
Question's name:
Documentele de calificare /Caiet de sarcini
Question:
Solicitarea de operator telefonic non-stop, cind institutiile si Directia au regim de lucru de la 7:30 pina la 18:00, e stranie. Rugam sa specificati orele in care vor fi transmise telefonic sau prin posta, solicitarile de reparatie.
Answer (4 Feb 2021, 10:40):
Pentru situaţii exepţionale este necesar să dispuneţi de un operator telefonic pentru recepţionarea comenzilor în regim non-stop.
Date:
3 Feb 2021, 16:20
Question's name:
Documentele de calificare /Caiet de sarcini
Question:
Rugam sa clarificati ce fel de aviz pentru participarea la licitație publică eliberată de Ministerul Economiei şi Infrastructurii al RM este nevoie? Participarea la licitatii din inforamtia care o detinem, este la dorinta operatorului economic, si nu necesita nici un document suplimentar. In orie caz pentru lucrari de reparatie utilaj tehnologic si frigorific.
Answer (4 Feb 2021, 10:46):
Prezentarea avizului în construcţii pentru participarea la licitație publică eliberată de Ministerul Economiei şi Infrastructurii al RM este necesar pentru lucrările ce ţin de electricitate. A fost modificat anunţul de participare.
Date:
3 Feb 2021, 16:23
Question's name:
Documentele de calificare /Caiet de sarcini
Question:
Repetat! Atragem atentia ca un astfel de document nu este nevoie pentru indeplinirea serviciilor planificate spre a fi achizitionate. Certificat de înregistrare a laboratorului electrotehnic/contract subantrepriză - aceasta solicitare nu corespunde necesitatilor pentru efectuarea serviciilor de reparatie a utilajului tehnologic, ci se refera la serviile de reparatie a retelelor electrice, unde intradevar poate fi necesar un asemenea laborator. Rugam excluderea acestei cerinte pentru lotul 2 - Servicii de reparatie a utulajului blocului alimentar.
Answer (4 Feb 2021, 11:21):
A fost modificat Anuntul de participare.
Date:
9 Feb 2021, 10:36
Question's name:
Caietul de sarcini electricitatea
Question:
Buna ziua, ce fel de simbol pozitia (16) 1.1.2 este acesta, din ce biblioteca? sau acestea Pozitia 41 1.1.11 Inlocuirea releului termic Pozitia 51 1.1.12 Inlocuirea intrerupatorului basculant
Answer (9 Feb 2021, 16:35):
Conform Catalogului cu norme de consum de manoperă, pentru reparaţia utilajului tehnologic prin metoda de expres la obiectele de menire social culturală. Publicat: 13.05.2008 în Monitorul Oficial.
Date:
9 Feb 2021, 16:45
Question's name:
Răspuns (9 febr 2021, 16:35):
Question:
NU EXISTA ASA NORME...
Answer (10 Feb 2021, 08:49):
Ne pare rău informaţi-vă la ÎS"Incercom" cu privire la Catalogului cu norme de consum de manoperă, pentru reparaţia utilajului tehnologic prin metoda de expres la obiectele de menire social culturală. Şi ordinul nr.1 din 04.04.2008.
Date:
9 Feb 2021, 16:46
Question's name:
Avizul
Question:
Ati scris ca “ Prezentarea avizului în construcţii pentru participarea la licitație publică eliberată de Ministerul Economiei şi Infrastructurii al RM este necesar pentru lucrările ce ţin de electricitate. A fost modificat anunţul de participare.” Da avizul este necesar pentru lucrari de constructii-montaj, este flat scris pe site ast.gov.md, este ceva comun la lacrari de reparatii sistemelor electrice la institutii si lucrari de constructii! Da sintem de acord daca sintem companiea de constructii , facem lucrari de reparatie capitala a cladirii atunci da! Spuneti varog unde e scris ca pentru lucrari electrice este nevoie avizul dat
Answer (10 Feb 2021, 08:49):
Aviz pentru participare la licitații servește drept dovadă că operatorul economic care prestează servicii nu a avut obiecții din partea statului în urma controlului tehnic și nu a avut accidente tehnice, nu a încălcat norme tehnice. Tinem să menţionăm că Autoritatea contractantă a elaborat caietul de sarcini conform Legea Nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, art.22 (2).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.