1
Enquiry period
with 29.01.2021 16:59
to 07.02.2021 10:30
2
Bidding period
with 07.02.2021 10:30
to 14.02.2021 10:30
3
Auction
with 15.02.2021 14:00
to 15.02.2021 14:59
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 600 000 MDL
Period of clarifications: 29 Jan 2021, 16:59 - 7 Feb 2021, 10:30
Submission of proposals: 7 Feb 2021, 10:30 - 14 Feb 2021, 10:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Construcția blocului cu ateliere din bd.Dacia, 50/7 sec.Botanica, mun.Chișinău

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2072, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 50/7
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Cretu
Contact phone
069272829
Purchase data
Date created
29 Jan 2021, 16:59
Date modified
5 Feb 2021, 10:30
Achizitii.md ID
21035431
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest cost
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.docx
tenderNotice
duae
29.01.21 16:59
anunt de participare corectat.pdf anunt de participare corectat.pdf
tenderNotice
anunt de participare
2.02.21 18:05
documentatia standard lucrari corectat.docx
tenderNotice
documentatia standard lucrari
2.02.21 18:05
caiet de sarcini corectat.pdf caiet de sarcini corectat.pdf
tenderNotice
caiet de sarcini
5.02.21 10:30
Date:
30 Jan 2021, 22:24
Question's name:
Cerinte de calificare
Question:
punt 9. din documentatia de atribuire, solicitiarea de a prezenta COD PERSONAL al fondatorilor, intra in contradictie cu Nr. 133 din 08.07.2011 privind protecţia datelor cu caracter personal cit si Directivei 95/46/CE a Parlamentului European şi a Consiliului, astfel solicitam excluderea acestui punct din DOCUMENTATIA de Atribuire or a sintegmei COD PERSONAL !!
Answer (1 Feb 2021, 15:58):
Da, excludem.
Date:
30 Jan 2021, 22:36
Question's name:
Cerinte de calificare
Question:
punct. 26 din documentatia de atribuire, care a fost criteriul abordarii a 15% de garantie de buna executie? pe platforma m-tender sunt si achizitii mult mai mari ca volum si complexitate decit prezenta lucrari si se abordeaza o garantie de 5%, in context HG 669 art 158 prevede pt2. cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului, care nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice, DAR NU EXACT 15%
Answer (1 Feb 2021, 15:57):
Nu am depășit pragul
Date:
1 Feb 2021, 11:07
Question's name:
Deviz
Question:
Poz 30/37 Nu sa indicat grosimea a panourilor sandwich.Care este grosimea panourilor?
Answer (1 Feb 2021, 14:04):
grosimea panourilor 100 mm
Date:
1 Feb 2021, 11:21
Question's name:
Caiet de Sarcini
Question:
Sunt foarte multed neclaritatgi pe baza caietului de sarcini.Publicati proiectul sau schita...
Answer (1 Feb 2021, 13:43):
puteți vedea proiectul în biroul întreprinderii pe adresa bd.Dacia, 50/7
Date:
1 Feb 2021, 16:04
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Pregatitine va rugam copii sa le putem analiza si sanu va facem inbulzeala.Multumim.
Answer (2 Feb 2021, 15:25):
puteți vedea proiectul în biroul întreprinderii pe adresa bd.Dacia, 50/7
Date:
2 Feb 2021, 11:05
Question's name:
Documentatia
Question:
Putem sa ne apropiem sa solicitam vre-o copie de proiect.Multumim.
Answer (2 Feb 2021, 15:25):
puteți vedea proiectul în biroul întreprinderii pe adresa bd.Dacia, 50/7
Date:
3 Feb 2021, 23:50
Question's name:
DOCUMENTATIE
Question:
Buna seara, puteti va rog mult specifica in baza care Legi or Hotarire de Guvern autoritatea contractata este in drept sa impuie in caietul de sarcini urmatoarele conditiiȘ CHELTUIELI DE TRANSPORT - 7% ??? BENEFICIU PE DEVIZ - 6% ? CHELTUIELI DE REGIE - 14,5 % ?? or daca OFERTANTUL va veni cu oferta de 5 % pe deviz si 10 % Cheltuieli de Regie va fi descalificat ca nu intruneste caietul de sarcini ?? Solicitam respecuos un raspuns CLAR si COMPETENT, in temeiul LP 131/15 art1, documentaţie de atribuire – document care cuprinde cerinţele, criteriile, regulile şi alte informaţii necesare pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă şi explicită cu privire la cerinţele sau elementele achiziţiei, obiectul contractului şi modul de desfăşurare a procedurii de atribuire, inclusiv specificaţiile tehnice ori documentul descriptiv, condiţiile contractuale propuse, formatele de prezentare a documentelor de către ofertanţi/candidaţi, informaţiile privind obligaţiile generale aplicabile;
Answer (4 Feb 2021, 20:00):
CHELTUIELI DE TRANSPORT - 7% BENEFICIUL DE DEVIZ - 6% CHELTUIELI DE REGIE - 14,5% au fost calculate în deviz de proectant. In baza devizului proectantului să elaborat caietul de sarcini. Cifrele sus menționate sunt informative. Ofertanții socot cheltuielile sale și vin cu cifra sumei pe contract. Cu documentul descriptiv (proect), inclusiv specificațiile tehnice, puteți lua cunoștință la oficiul autorității contractante mun.Chișinău, bl.Dacia, 50/7, tel.022-76-89-77.
Date:
4 Feb 2021, 18:18
Question's name:
documentatia deviz
Question:
Asigurari sociale si medicale sunt indicate la dra ??? acum in deviz trebuie sa indicam doar ASIGURARI SOCIALE 24%?
Answer (4 Feb 2021, 20:00):
doar ASIGURARI SOCIALE 24%
Date:
4 Feb 2021, 20:54
Question's name:
DOCUMENTATIE(referire la rsp din 4 febr 2021,20:00)
Question:
onorata autoritate, prin prezenta va informam ca in temeiul LEGII 131/15 privind achiziţiile publice, Articolul 1. Noţiuni principale,OFERTA – act juridic prin care operatorul economic îşi manifestă voinţa de a se angaja din punct de vedere juridic într-un contract de achiziţii publice. Oferta cuprinde propunerea financiară, propunerea tehnică, precum şi alte documente stabilite prin DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE; ---- asfel mentionam faptul ca declaratia precum ca --Cifrele sus menționate sunt informative-- este INADMISIBILA, odata ce face parte expres din DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE !!! asfel operatorul economic trebuie sa se conformeze DOCUMENTATIEI si anume sa includa expres CHELTUIELI DE TRANSPORT - 7% BENEFICIUL DE DEVIZ - 6% CHELTUIELI DE REGIE - 14,5%, altfel oferta partcipantului intra sub incidenta art.1 Notiuni Generale si anume ofertă neconformă – ofertă care nu corespunde cerinţelor indicate în documentaţia descriptivă sau documentaţia de atribuire, care a fost primită cu întîrziere, care este rezultatul unor acțiuni anticoncurențiale sau de corupție, stabilite în modul prevăzut de legislație, sau care a fost considerată de autoritatea contractantă ca fiind anormal de scăzută;-- Solicitam respectuos EXCLUDEREA NEMIJLOCITA a acestora din documentatia de atribuire pentru a acorda TRANSPARENTA procedurii,cit si excluderea INTERPRETARILOR la ANSC !
Answer (5 Feb 2021, 10:44):
caiet de sarcini a fost corectat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.