1
Enquiry period
with 29.01.2021 17:32
to 08.02.2021 10:00
2
Bidding period
with 08.02.2021 10:00
to 12.02.2021 10:00
3
Auction
with 15.02.2021 14:00
to 15.02.2021 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 21 000 MDL
Period of clarifications: 29 Jan 2021, 17:32 - 8 Feb 2021, 10:00
Submission of proposals: 8 Feb 2021, 10:00 - 12 Feb 2021, 10:00
Auction start date: 15 Feb 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Tip: Transport de date DarkFiber. Canalul de transport de date trebuie să asigure interconectarea între sediul central BNM și sediul arendat ASEM bloc V prin canal optic subteran.
Perioada prestării serviciilor: 01.06.2021-31.05.2022.
Volumul de trafic: Nelimitat.
Calitatea conexiunii: trebuie să fie asigurată viteza până la 10Gbps.
Condiții tehnice:
• conexiunile de date cu BNM trebuie să fie asigurate prin canalul subteran fibra optică (Dark Fiber), o pereche de fire optice monomodale (Single Mode) (total 2 fire optice), conectate la patch panel optic instalat în cabinet standard al Beneficiarului;
• disponibilitatea conexiunii: min. 99,8% (cu excepţia cazurilor de deconectare temporară, drept consecință a survenirii circumstanțelor de forță majoră, efectuării lucrărilor planificate de mentenanță a rețelei, lipsei la Beneficiar a energiei electrice);
• în cazul căderii conexiunii, restabilirea ei în maxim: 24h;
• cu excepţia echipamentului de care dispune Beneficiarul, toate materialele, componentele, echipamentul şi mediul de transmitere a datelor necesar pentru conectarea Beneficiarului vor fi asigurate de Prestator, inclusiv patch cord-urile optice necesare pentru executarea conectării la echipamentul de rețea al Beneficiarului prin 2 conexiuni LC, şi vor fi incluse în preţul ofertei.
Condiții de menținere:
• să asigure Beneficiarului funcționarea rețelei de transmisiune, depistarea și înlăturarea defecțiunilor apărute din contul Prestatorului;
• să coordoneze cu Beneficiarul orarul executării lucrărilor de deservire planificate, nu mai târziu de 24 de ore până la începerea lucrărilor, prin poșta electronică/telefon;
• să notifice Beneficiarul despre timpul începerii și durata lucrărilor de deservire planificate. Durata lucrărilor planificate nu poate depăși în total 6 ore lunar și 2 ore la o singură lucrare. Lucrările de deservire planificate trebuie să fie efectuate în afară orelor și zilelor de lucru;
• să asigure confidențialitatea datelor şi altor mesaje (informaţii) ce ţin de Beneficiar, confidenţialitatea comunicărilor Beneficiarului realizate prin intermediul Serviciilor conform legislației în vigoare;
• să asigure Beneficiarului acces la serviciile de suport Hot-line (servicii specializate de suport a clienților, orientate spre soluționarea problemelor de ordin tehnic) oferite în orele 08:00 – 18:00 prin telefon, sau în regim non-stop, prin intermediul raportării problemei în HelpDesk, în cazul apariției unor întrebări ce țin de funcționarea segmentului rețelei de transmisiune situate între Prestator și Beneficiar;
• pentru încălcarea termenelor de prestare a Serviciilor conform nivelului de disponibilitate al Serviciilor prevăzut, Prestatorul va suporta o penalitate în valoare de 1% din costul lunar al Serviciului, pentru fiecare 60 de minute de întrerupere neplanificată a conexiunii. În cazul în care timpul unei întreruperi neplanificate depășește 48 ore (Luni-Vineri, zilele lucrătoare) se va considera că Serviciile sunt prestate necorespunzător și Beneficiarul va fi în drept să nu achite plata lunară a Serviciilor pentru luna corespunzătoare.
Conectarea serviciilor (pentru Ofertanții ce nu dispun de conexiunile în condițiile indicate mai sus pentru poziția dată): Pentru asigurarea condițiilor optime de interconectare, Ofertantul este obligat să asigure derularea și finalizarea tuturor lucrărilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, în decurs de 40 zile lucrătoare din data semnării contractului. Prestatorul este obligat să asigure din cont propriu testarea specializată necesară a conexiunilor oferite prin fire optice monomodale (Single Mode) și prezentarea Raportului de testare și verificare a conexiunilor. Conectarea se consideră executată de către Prestator și recepționată de Beneficiar, dacă este semnat Actul de conectare a serviciilor pentru canalul de bază în baza Raportului de testare și verificare a conexiunii pentru canalul de bază.
Pentru prestarea cu întârziere a Serviciilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, Prestatorul poartă răspundere materială în valoare de 5% din costul lunar al Serviciilor, pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere.
Data activării serviciilor va fi stabilită 01.06.2021.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Oxana Bătrînu
Contact phone
022822528
Purchase data
Date created
29 Jan 2021, 14:03
Date modified
29 Jan 2021, 17:32
Estimated value (without VAT)
21 000 MDL
The minimum downward of the price
840 MDL
Achizitii.md ID
21035427
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Contract period
1 Apr 2021 17:25 - 30 May 2022 17:16
List of positions
1)
Title
Transport de date DarkFiber – provider de bază CPV: 72300000-8 - Data services
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Luna
Documents of the procurement procedure
invitatie_de_participare.docx
tenderNotice
Invitație de participare
29.01.21 17:32
Lot documents
invitatie_de_participare.docx
Invitație de participare
29.01.21 17:32
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Moldtelecom

Normalized price: 18 500 MDL
Status: Winner
Reason: Pentru lotul nr. 1 - oferta operatorului economic SA MOLDTELECOM pentru, corespunde tuturor cerințelor tehnice și de calificare obligatorii, fiind desemnată câștigătoare în sumă totală de 18 500,00 lei fără TVA.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Rapid Link SRL

Normalized price: 30 000 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications