1
Enquiry period
with 25.01.2021 13:45
to 04.02.2021 11:00
2
Bidding period
with 04.02.2021 11:00
to 12.02.2021 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 875 253 MDL
Period of clarifications: 25 Jan 2021, 13:45 - 4 Feb 2021, 11:00
Submission of proposals: 4 Feb 2021, 11:00 - 12 Feb 2021, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de elaborare a documentației de proiect și deviz pentru reconstrucția clădiri administrative cu 3 nivele și subsol al IGP, amplasat în mun. Chișinău, str. Dosoftei 156
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Corduneanu Elena
Contact phone
022-868-066
Purchase data
Date created
25 Jan 2021, 13:45
Date modified
29 Jan 2021, 12:59
Achizitii.md ID
21035000
CPV
71800000-6 - Servicii de consultanţă pentru alimentarea cu apă şi servicii de consultanţă în materie de deşeuri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_ro.docx
Bidding Documents
duae
25.01.21 13:45
declaratie_ro (2).doc
Bidding Documents
declaratie
25.01.21 13:45
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini
25.01.21 13:45
documentatia standard.docx
Bidding Documents
documentatia standard
29.01.21 12:59
anunt.pdf anunt.pdf
Bidding Documents
anunț de participare
29.01.21 12:59
Date:
29 Jan 2021, 11:22
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, in caietul de sarcini la pct. 9.7 prin cuvintul KOS, faceti trimitere la o anumita programa de elaborare a devizelor de cheltuieli. Vreau sa va aduc la cunostinta ca pe piata RM sunt cunoscute cel putin doua astfel de programe. Astfel, autoritatea contractanta lobeaza interesele unei anumite companii.
Answer (1 Feb 2021, 09:38):
Buna ziua! Cerințele solicitate în caietului de sarcini sunt obligatorii pentru toți agenții economici participanți, și anume conținutul-cadru documentației de proiect inclusiv pe suport electronic (CD) : " pct.9.7 Devize (F7, F5, F3, F21, Kos) ". Pentru aceasta poate fi utilizată programa - 1. WinСмета sau 2. WinDoc Deviz, cu conținutul exportului în versiune electronică (KOS sau analog), privind actualizarea ulterioară a documentației de Deviz de către beneficiar după necesitate.
Date:
29 Jan 2021, 12:05
Question's name:
Clarificare
Question:
Conform punctului 11 din Anuntul de participare la licitatie, termenul de prestare este de 4 luni, insa conform caietului de sarcini punctul 5, termenul este de 6 luni. Care termen este solicitat de autoritate?
Answer (29 Jan 2021, 13:01):
Autoritatea contractantă a revizuit Anuntul de participare la licitatie și a efectuat modificările de rigoare.
Date:
29 Jan 2021, 12:06
Question's name:
Clarificare
Question:
Procedura data este cu TVA-0% sau 20%?
Answer (29 Jan 2021, 15:40):
Procedura data nu este scutita de TVA.
Date:
4 Feb 2021, 10:19
Question's name:
Clarificare
Question:
BUNA ZIUA...IN CADRUL PROCEDURII DATE, OFERTAM PE LINGA DOCUMENTATIA DE PROIECT SI DEVIZ: EXPERTIZA TEHNICA A CLADIRII+COORDONARILE CU AUTORITATILE + VERIFICAREA PROIECTULUI SI DEVIZULUI + SUPRAVEGHEREA DE AUTOR?
Answer (4 Feb 2021, 10:59):
BUNA ZIUA...IN CADRUL PROCEDURII DATE, OFERTAM PE LINGA DOCUMENTATIA DE PROIECT SI DEVIZ: EXPERTIZA TEHNICA A CLADIRII+COORDONARILE CU AUTORITATILE + VERIFICAREA PROIECTULUI SI DEVIZULUI + SUPRAVEGHEREA DE AUTOR? Compania de proiectare va fi responsabila obligator pentru realizarea: a)coordonarea si aprobarea proiectului cu autoritatile de resort. b)verificarea si expertizarea documentatiei de proiect si deviz. c)realizarea supravegherii de autor. d)efectuarea expertizei tehnice a cladirii.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.