1
Enquiry period
with 21.01.2021 10:09
to 25.01.2021 12:00
2
Bidding period
with 25.01.2021 12:00
to 27.01.2021 16:00
3
Auction
with 28.01.2021 14:00
to 28.01.2021 14:32
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 97 000 MDL
Period of clarifications: 21 Jan 2021, 10:09 - 25 Jan 2021, 12:00
Submission of proposals: 25 Jan 2021, 12:00 - 27 Jan 2021, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de deservire a cărtușelor. Procurarea cărtușelor

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Levinta Victoria
Contact phone
022268820
Purchase data
Date created
21 Jan 2021, 10:09
Date modified
24 Jan 2021, 12:59
Achizitii.md ID
21034748
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
24 Jan 2021, 12:59
Question's name:
Criteriul de evaluare
Question:
Buna ziua Stimati Domni! Ca și in licitatia petrecuta in anul 2020, in anul curent criteriul de evaluare este: "p.19. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: cel mai mic preț." In anul 2020 grupul de lucru din cadrul Ministerului Sanatatii, Muncii si Protectiei Sociale, au ignorat acest criteriu - au fost decalificati participantii la licitatie, care au oferit cele mai bune oferte, si ca rezultat a fost numit "Învingător" participantul cu cel mai înalt preț, oferta caruia depasa 3-4 preturi comparativ cu ceilalti ofertanți!!! La licitația curentă la fel vor fi depasite atribuțiile grupului de lucru, și va fi numit "Învingător" participantul, prețul căruia la "serviciul de regenerare a cartușului" costă mult mai mult decît costul unui cartuș NOU???
Answer (25 Jan 2021, 11:50):
Bună ziua, vă informez că la precedenta procedură au fost descalificați participanții care au prezentat oferte neconforme, anormal de scăzute. Este imposibil ca preluarea cărtușelor, încărcarea acestora cu cantitatea recomandată de toner, precum și livrarea la sediul AC să coste 20-30 lei, preț mai mic decît costul tonerului necesar de a fi utilizat. Solicităm prestarea calitativă a serviciului, conform standardelor minime de calitate. De asemenea vă informăm că cărtușele se cîntăresc la transmiterea către prestator și după ce au fost încărcate, nu credeți că v-om tolera încărcarea cu cantități mai mici decît cele recomandate. Vă îndemnăm ca prețul ofertat să fie real pentru a îndeplini solicitările documentației de atribuire.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.