1
Enquiry period
with 18.01.2021 16:46
to 30.01.2021 13:19
2
Bidding period
with 30.01.2021 13:19
to 04.02.2021 12:49
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 620 750 MDL
Period of clarifications: 18 Jan 2021, 16:46 - 30 Jan 2021, 13:19
Submission of proposals: 30 Jan 2021, 13:19 - 4 Feb 2021, 12:49
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lungimea 14 - 50 mm
- Implanturile traumatologo ortopedice să fie confecţionate din inox;
- Marcajul producatorului sa fie indicat pe fiecare surub
- Fiecare lot să fie produs de un singur producător;
- Ofertantul se obligă să accepte schimbul de implante după dimensiuni, la necesitatea instituției, în caz de adjudecare a contractului
- Certificat CE și/sau declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsele oferite
- Certificat ISO 13485 pentru produsele oferite
- Catalogul producătorului pentru produsele oferite - catalog și/sau pliant original sau copie pentru produsele oferite confirmat prin semnătura și ștampila participantului, pe suport hârtie sau în format electronic pe CD (împreună cu fișierul ofertei electronice)
- Instrucțiunea de utilizare tradusă în limba de stat sau altă limbă de circulație internațională (Engleză/Rusă) - la livrare
- Instruirea specialiștilor în centre de referință specializate a producătorului și/sau la sediul beneficiarului final pentru produsele care nu au fost folosite anterior, în termen de o lună de la solicitare
- Pentru evaluarea obiectivă a ofertelor, participanții la licitație vor prezenta mostre de fixatoare, utilaj de aplicare și cataloagele producătorilor.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Aurelia Botica
Contact phone
022222364
Purchase data
Date created
18 Jan 2021, 11:02
Date modified
28 Jan 2021, 13:19
Estimated value (without VAT)
620 750 MDL
Achizitii.md ID
21034339
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Contract period
10 Feb 2021 02:00 - 1 Jan 2062 00:00
List of positions
1)
Title
Set standart de instrumente, suruburi si placi pentru fragmente mici CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 4.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Broșa diametru 1,5 mm, lungimea 250 mm CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 1000.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
Șurub spongios cap hexagonal, autotarodant diam. 4,0mm filet partial CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 350.0
Unit of measurement: Bucata
4)
Title
Șurub cortical cap hexagonal, autotarodant diam. 3,5mm CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 10000.0
Unit of measurement: Bucata
5)
Title
Brosa diametru 1mm, lungimea 250 mm. CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 300.0
Unit of measurement: Bucata
6)
Title
Placă 1/3 tubulară, pentru șuruburi cu diam. 3,5mm 6 - 10 orificii CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 600.0
Unit of measurement: Bucata
7)
Title
Placa reconstructivă pentru șurub 3,5 mm 6 - 10 orificii CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 150.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
Declarație
18.01.21 16:46
Contract _model.doc
Draft contract - special conditions
Contract _model
18.01.21 16:46
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
18.01.21 16:46
documentatia_standard_bunuri25.01.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri25.01.semnat.pdf
Bidding Documents
Documentatia_standard_bunuri.
25.01.21 11:27
anunt_de_participare 25.01.semnat.pdf anunt_de_participare 25.01.semnat.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare
25.01.21 11:27
formularele-f4.1-si-f4.2-lp.xlsx
Bidding Documents
Formularele-F4.1- și F4.2
28.01.21 13:19
lista pozițiilor.xlsx
Bidding Documents
Anexa lista pozițiilor
28.01.21 13:19

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ORTOFIX

Normalized price: 168 800 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde cerințelor
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SOGNO

Normalized price: 170 575 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SALMED GRUP SRL

Normalized price: 335 012,50 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

ICS "Farmina" SRL

Normalized price: 568 189,40 MDL
Status: Awaiting
5
Participant(s) name(s):

DataControl SRL

Normalized price: 2 997 335 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications