1
Enquiry period
with 13.01.2021 14:14
to 19.01.2021 15:00
2
Bidding period
with 19.01.2021 15:00
to 22.01.2021 15:00
3
Auction
with 25.01.2021 09:32
to 25.01.2021 09:42
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 77 000 MDL
Period of clarifications: 13 Jan 2021, 14:14 - 19 Jan 2021, 15:00
Submission of proposals: 19 Jan 2021, 15:00 - 22 Jan 2021, 15:00
Auction start date: 25 Jan 2021, 9:32

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Tehnologie de printare- laser monocrom
Rezoluția de imprimare - 1200 x 1200 dpi
Memoria imprimantei - 1024 Mb
Resurs de imprimare - 80 000 pagini în lună
Viteza maximala a imprimarii monocrom - 38 ppm
Imprimare faţă-verso
Format A4
Densitatea maximă mediului de printare 163 g/m²
Scaner
Rezoluţia optică a scanerului - 9600 × 9600 dpi
Viteza - 13 ppm/38 ppm
Copiator
Format A4
Rezoluția optică a copiatorului - 2400x600 dpi
Viteza 38 ppm
Interfeţe - USB 2.0,Wi-Fi 802.11 n,Ethernet ,
Imprimare directă
Cablu USB puntru conecsiunea la compotator
Echipamentul sa fie dezlegat de cip
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testemitanu, 30
Web site
---
The contact person
Full name
Jora Vitalie
Contact phone
+37322852670
Purchase data
Date created
Date modified
13 Jan 2021, 17:05
Estimated value (without VAT)
77 000 MDL
The minimum downward of the price
770 MDL
Achizitii.md ID
21033970
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, IO
Contract period
1 Feb 2021 02:00 - 31 Dec 2021 02:00
List of positions
1)
Title
MFU Imprimantă CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Anunt
tenderNotice
Anunt
13.01.21 14:14
Documentatia standard
Bidding Documents
Documentatie
13.01.21 14:14
DUAE
Eligibility Criteria
DUAE
13.01.21 14:14

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 55 000 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta calificata
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Aproservice-X

Normalized price: 75 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Preț majorat
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
MFU Imprimantă
Date:
14 Jan 2021, 13:08
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti.
Answer (18 Jan 2021, 09:28):
Conform Invitatiei de participare
MFU Imprimantă
Date:
18 Jan 2021, 09:25
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. Reesind din faptul ca nu ati raspuns la intrebarea referitor la nr.de inregistrare in Lista Producatorilor EEE (p.111 din HG 212/2018), in cazul ca vor fi acceptate ofertele agentilor economici neinregistrati, ne rezervam dreptul de a contesta rezultatele licitatiei.
Answer (18 Jan 2021, 09:28):
Bună ziua. Nu influentati grupul de lucru. Nu inpuneti conditii pentru a limita concurenta
MFU Imprimantă
Date:
18 Jan 2021, 09:57
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Nu aveam de gind sa indluentam sau sa intervenim in deciziziile grupului de lucru. Ne bazam doar pe prevederi legale, si anume prevederile obligatorii din p.111 din HG 212/2018 si comunicatul Agentiei Achizitii Publice, si anume: https://tender.gov.md/ro/content/comunicat-privind-cerin%C8%9Bele-fa%C8%9B%C4%83-de-operatorii-economici-care-v%C3%AEnd-%C5%9Fisau-import%C4%83-produse-de Prevederile invocate sunt anume pentru a pune in situatie egala toti ofertantii si de a apara/stimula drepturile lor ca companii care suporta cheltueli fata de cei care nu isi indeplinesc obligatiile, impuse prin lege. Statul le-a introdus prin lege si nu grupul de lucru decide sa respecte legea sau nu. A permite oarecui sa participe la licitatie, nerespectind cerintele legale obligatorii nu inseamna a stimula concurenta, inseamna a stimula neglijenta fata de prevederile legale. Ca sa recapitulam - decizia ca grup de lucru va apartine.
Answer (19 Jan 2021, 14:55):
Conform Anuntului de participare
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications