1
Enquiry period
with 12.01.2021 08:31
to 14.01.2021 10:00
2
Bidding period
with 14.01.2021 10:00
to 16.01.2021 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 70 000 MDL
Period of clarifications: 12 Jan 2021, 8:31 - 14 Jan 2021, 10:00
Submission of proposals: 14 Jan 2021, 10:00 - 16 Jan 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reîncărcarea și regenerarea Cartuselor, profilaxia și reparația printerelor pentru anul 2021

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, srt. N. Testemițanu 29/1
Web site
---
The contact person
Full name
Cozma Radu
Contact phone
+37322256080
Purchase data
Date created
12 Jan 2021, 8:25
Date modified
12 Jan 2021, 9:21
Achizitii.md ID
21033809
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
specificatie tehnica
Technical Specifications
caiet de sarcini
12.01.21 08:31
Reîncărcarea și regenerarea Cartuselor, profilaxia și reparația printerelor pentru anul 2021
Date:
12 Jan 2021, 09:21
Question's name:
Model cartuse
Question:
Buna ziua! Spuneti va rog, ce modele de cartuse aveti si cite bucati de fiecare model? Multumesc.
Answer (12 Jan 2021, 16:03):
verificati caietul de sarcini, modelele sunt indicate, insa nu poate fi stabilita cantitatea exacta de reincarcari in decursul unui an pentru fiecare din ele, de aceia pretul trebuie sa fie unul mediu, iar valaoarea contractului va fi maxima, insa achiatarea se va face in dependenta cu cantitatea serviciilor real prestate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.