Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
234 350 MDL
Period of clarifications:
12 Jan 2021, 8:53 - 18 Jan 2021, 10:00
Submission of proposals:
18 Jan 2021, 10:00 - 26 Jan 2021, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Servicii de furnizare a energiei electrice pentru blocurile administrative:
- Strada N. Titulescu, 35; NLC: 2254961;
- Strada Petricani, 88;NLC: 2254964;
- Strada Budăi, 2B;NLC: 2249515.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Reieșind fin faptul că:
- la moment, Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de servicii nu este adaptată pentru a satisface desfășurarea clară a unei proceduri de atribuire a unui contract privind serviciile comunale, circumstanță ce împiedică realizarea conformă și respectarea procesului de atribure a unui astfel de contract,
- instituțiile publice și operatorii economici, prestatori de servicii de interes public sunt informate insuficient privind modalitatea de atribuire a contractelor de achiziții publice pentru furnizarea serviciilor comunale,
- pentru petrecerea procedurilor, recepționarea facturilor, inițierea calculării penalităților pentru neachitarea în termen suntem în insuficiență de timp,
- lipsesc premisele pentru cheltuielile nejustificate sau delapidări, trezoreriile regionale, vor accepta, pentru perioada anului 2021, contractele privind serviciile comunale încheiate, cu aplicarea formularelor emise de către operatorii economici în conformitate cu procedurile aplicate în perioada anilor 2016-2020.
Ca urmare, la moment soluția optimă este de a sista procedurile de achiziție a serviciilor de furnizare a energiei electrice și a încheia acorduri cu furnizorii care la moment asigură furnizarea energiei electrică către subdiviziunile ANP pentru perioada anului 2021
- la moment, Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de servicii nu este adaptată pentru a satisface desfășurarea clară a unei proceduri de atribuire a unui contract privind serviciile comunale, circumstanță ce împiedică realizarea conformă și respectarea procesului de atribure a unui astfel de contract,
- instituțiile publice și operatorii economici, prestatori de servicii de interes public sunt informate insuficient privind modalitatea de atribuire a contractelor de achiziții publice pentru furnizarea serviciilor comunale,
- pentru petrecerea procedurilor, recepționarea facturilor, inițierea calculării penalităților pentru neachitarea în termen suntem în insuficiență de timp,
- lipsesc premisele pentru cheltuielile nejustificate sau delapidări, trezoreriile regionale, vor accepta, pentru perioada anului 2021, contractele privind serviciile comunale încheiate, cu aplicarea formularelor emise de către operatorii economici în conformitate cu procedurile aplicate în perioada anilor 2016-2020.
Ca urmare, la moment soluția optimă este de a sista procedurile de achiziție a serviciilor de furnizare a energiei electrice și a încheia acorduri cu furnizorii care la moment asigură furnizarea energiei electrică către subdiviziunile ANP pentru perioada anului 2021
Date of cancellation
25 Jan 2021, 8:02
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Jan 2021, 8:53
Date modified
25 Jan 2021, 8:02
Achizitii.md ID
21033669
MTender ID
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK