Public procurement
21031759
Servicii de alimentație a elevilor Gimnaziului nr. 42, pentru anul 2021
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
279 439,65 MDL
Period of clarifications:
3 Dec 2020, 10:45 - 14 Dec 2020, 10:00
Submission of proposals:
14 Dec 2020, 10:00 - 24 Dec 2020, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de alimentație a elevilor Gimnaziului nr. 42, pentru anul 2021:Criteriul de evaluare – cel mai bun raport calitate-preț.
Furnizorul va asigura servicii de alimentare pentru elevii din institutia nominalizata pentru perioada de studii 09.01.2021-24.12.2021
I-IV Dejun: 85 copii x 171 zile x 13,65 lei = 198402.75 lei.
V-IX Dejun: 6 copii x 171 zile x 13,65 lei = 14004.90 lei.
Dejun+prînz: 14 copii x 171 zile x 28,00 lei = 67032,00 lei.
Servicii de catering, gimnaziul nu dispune de cantina. Măncarea se va livra in institutie de 2 ori pe zi (dejun ora 9:00 si prînz ora 12:00) cu transport autorizat de catre ASP.
1. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical și tehnologul angajat și salarizat de către operatorul economic, în conformitate cu legislața în vigoare.
2. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității produselor alimentare achiziţionate.
3. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru.
4. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimtentar.
5. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătire a produselor alimentare. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor.
6. Transportarea produselor alimentare (bucatelor) se va organiza în modul care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. La transportarea produselor ce necesită perioadă de timp -ore și mai mult, se utilizează transport izotermic dotat cu aparataj frigorific. Mijloacele de transport sunt însoțite de pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic), (în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.).
7. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.) din cont propriu.
8. La sfârșitul anului 2021 operatorul economic în baza procesului verbal, predă administrației instituției utilajul și inventarul din blocul alimentar și depozitele în stare de lucru.
9. La asigurarea cantinei cu veselă/tăcâmuri se va ține cont strict de HG nr. 956 din 23.08.2004. În contextul situației pandemice din tară, Operatorul Economic învingător în temeiul Ordinului nr. 840 din 19.08.2020 „cu privire la organizarea anului de studii 2020-2021 din învățământul general”, și a HMS nr. 21 din 29-12-2005 „cu privire la aprobarea și implementarea Regulilor și normativelor sanitaro-epidemiologice de stat - igiena instituțiilor de invațamânt primar, gimnazial și liceal” pentru prevenirea infectiei COVID-19, va asigura blocul alimentar si sala de mese cu (dezinfectant, covorașe dezinfectante, sapun lichid, servetele) și personalul angajat la blocul alimentar echipat cu halate, viziere, mănusi, masca.
10. Autoritatea contractantă nu duce responsabilitatea de deteriorarea veselei sau a altor bunuri investite în sistemul alimentar. În caz de insuficiență a bunurilor necesare procesului alimentar, operatorul economic asigură suplinirea lor.
Furnizorul va asigura servicii de alimentare pentru elevii din institutia nominalizata pentru perioada de studii 09.01.2021-24.12.2021
I-IV Dejun: 85 copii x 171 zile x 13,65 lei = 198402.75 lei.
V-IX Dejun: 6 copii x 171 zile x 13,65 lei = 14004.90 lei.
Dejun+prînz: 14 copii x 171 zile x 28,00 lei = 67032,00 lei.
Servicii de catering, gimnaziul nu dispune de cantina. Măncarea se va livra in institutie de 2 ori pe zi (dejun ora 9:00 si prînz ora 12:00) cu transport autorizat de catre ASP.
1. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical și tehnologul angajat și salarizat de către operatorul economic, în conformitate cu legislața în vigoare.
2. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității produselor alimentare achiziţionate.
3. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru.
4. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimtentar.
5. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătire a produselor alimentare. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor.
6. Transportarea produselor alimentare (bucatelor) se va organiza în modul care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. La transportarea produselor ce necesită perioadă de timp -ore și mai mult, se utilizează transport izotermic dotat cu aparataj frigorific. Mijloacele de transport sunt însoțite de pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic), (în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.).
7. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.) din cont propriu.
8. La sfârșitul anului 2021 operatorul economic în baza procesului verbal, predă administrației instituției utilajul și inventarul din blocul alimentar și depozitele în stare de lucru.
9. La asigurarea cantinei cu veselă/tăcâmuri se va ține cont strict de HG nr. 956 din 23.08.2004. În contextul situației pandemice din tară, Operatorul Economic învingător în temeiul Ordinului nr. 840 din 19.08.2020 „cu privire la organizarea anului de studii 2020-2021 din învățământul general”, și a HMS nr. 21 din 29-12-2005 „cu privire la aprobarea și implementarea Regulilor și normativelor sanitaro-epidemiologice de stat - igiena instituțiilor de invațamânt primar, gimnazial și liceal” pentru prevenirea infectiei COVID-19, va asigura blocul alimentar si sala de mese cu (dezinfectant, covorașe dezinfectante, sapun lichid, servetele) și personalul angajat la blocul alimentar echipat cu halate, viziere, mănusi, masca.
10. Autoritatea contractantă nu duce responsabilitatea de deteriorarea veselei sau a altor bunuri investite în sistemul alimentar. În caz de insuficiență a bunurilor necesare procesului alimentar, operatorul economic asigură suplinirea lor.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Schinoasa-Deal nr.7
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Dec 2020, 10:36
Date modified
24 Dec 2020, 10:00
Estimated value (without VAT)
279 439,65 MDL
Achizitii.md ID
21031759
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Schinoasa-Deal nr.7
Contract period
26 Dec 2020 10:44 - 31 Dec 2020 10:44
List of positions
1)
Title
Servicii de alimentație a elevilor Gimnaziului nr. 42, pentru anul 2021
CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
doc.standart alimentarea 2021 gimnaziul nr. 42.docx
Bidding Documents
Documentatia standard
3.12.20 10:45
anunt alimentație gimnaziul nr. 42-3.pdf
anunt alimentație gimnaziul nr. 42-3.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
3.12.20 10:45
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK