Status Cancelled
Estimated value without VAT 9 000 000 MDL
Period of clarifications: 1 Dec 2020, 16:21 - 12 Dec 2020, 20:55
Submission of proposals: 12 Dec 2020, 20:55 - 19 Dec 2020, 17:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Sunt invitați să participe operatorii economici cu experiență vastă în domeniul construcțiilor metalice, prin buloane de ancoraj și construcții metalice supraetajate.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Procedura a fost anulată în temeiul art. 71, alin. 1, lit. g) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice și va fi repetată în timpul cel mai apropiat.
Date of cancellation
11 Jan 2021, 23:48
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Calmîș
Contact phone
022241240
Purchase data
Date created
1 Dec 2020, 16:21
Date modified
11 Jan 2021, 23:48
Achizitii.md ID
21031672
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot 1
Budget: 9000000.0 MDL
Cancelled
Date:
2 Dec 2020, 10:30
Question's name:
Documentatia pentru licitatie
Question:
Obiectul este scutit de TVA sau se aplica TVA la cota zero
Answer (2 Dec 2020, 18:13):
Bună ziua. Scutire în baza HG nr. 246 din 08.04.2010.
Date:
8 Dec 2020, 13:02
Question's name:
Valoarea estimativa
Question:
Valoarea estimativa este indicata pentru toate 4 anexe?
Answer (8 Dec 2020, 14:03):
Bună ziua. Valoarea estimativă indicată în anunț se referă la lotul întreg, deci toate 4 poziții, și nu include TVA. Mulțumim.
Date:
8 Dec 2020, 15:21
Question's name:
documentatia
Question:
Buna ziua! Devizul oferta F7,F5,F3 se formuleaza pretul fara TVA ori cum se solicita la dra ?
Answer (9 Dec 2020, 15:43):
Bună ziua. Se recomandă ca prețul din devizele ofertei F3, F5 și F7 să fie fără TVA. Mulțumim.
Date:
9 Dec 2020, 10:16
Question's name:
Licitația
Question:
Bună ziua, În cazul acestei achiziții, se va organiza licitația?
Answer (9 Dec 2020, 15:50):
Bună ziua. Conform anunțului de participare (pct. 17), se va utiliza licitația electronică în 3 runde cu pasul minim 1%. Mulțumim.
Date:
10 Dec 2020, 10:41
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini "Lucrari de finisare" poz.47 se adaugă 20 mm, dar volum este indicat cu minus -7,3m2. Unde este greșeala ?
Answer (10 Dec 2020, 15:48):
Bună ziua. Este o greșeală tehnică, rugăm la pregătirea ofertei să excludeți minusul. Mulțumim.
Date:
10 Dec 2020, 13:03
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini - Retele electrice interioare - poz.42 la montare 1 buc., poz.43 ca material 2 buc. Unde este greșeala ?
Answer (10 Dec 2020, 15:52):
Bună ziua. Conform caietului de sarcini se solicită la poziția 42 - 1 buc și la poziția 43 - 2 buc. Mulțumim.
Date:
10 Dec 2020, 14:00
Question's name:
Actele inginerești
Question:
Bună ziua. Spuneți vă rog, când vor fi încărcate actele inginerești: CBA, CM și SA?
Answer (10 Dec 2020, 16:05):
Bună ziua. Rugăm să ne contactați la adresa de email achizitii.usm@gmail.com, fișierele sunt mari și platforma nu permite încărcarea lor. Mulțumim.
Date:
10 Dec 2020, 14:04
Question's name:
Proiect
Question:
Bună ziua. Când vor fi încărcate proiectele pentru Rețele Inginerești, CBA, CM și SA?
Answer (10 Dec 2020, 16:05):
Bună ziua. Rugăm să ne contactați la adresa de email achizitii.usm@gmail.com, fișierele sunt mari și platforma nu permite încărcarea lor. Mulțumim.
Date:
10 Dec 2020, 14:22
Question's name:
Documentație
Question:
Bună ziua!Solicităm anexarea proiectului compartiment SA,CBA,CM.
Answer (10 Dec 2020, 16:06):
Bună ziua. Rugăm să ne contactați la adresa de email achizitii.usm@gmail.com, fișierele sunt mari și platforma nu permite încărcarea lor. Mulțumim.
Date:
11 Dec 2020, 10:45
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini - Retele electrice interioare - poz.188 la montare 800 buc., poz.189 ca material 3 buc. Unde este greșeala ?
Answer (11 Dec 2020, 13:54):
Bună ziua. Este o greșeală tehnică, rugăm la pregătirea ofertei să luați în calcul pentru poziția 188 - 0,08 buc și pentru poziția 189 - 8 buc. Mulțumim.
Date:
12 Dec 2020, 17:23
Question's name:
documentatia de clarificare
Question:
Precizati va rog documentatia de clarificare ( la solicitare) cind va fi necesar de prezentat (a cita zi de la deschiderea ofertelor)? Cind depunem oferta cu actele ( obiligatoriu) este necesar sa avem pregatite si celelalte (la solicitare) documente de calificare cu data licitatiei ?indicati data ...de exemplu: certificat de lipsa datorii fata de bugetul de stat (se elibereaza in 3 zile ) cu ce data este necesar de prezentat?
Answer (12 Dec 2020, 20:16):
Buna seara. Documentele de clarificare vor fi solicitate in 1-2 zile de la deschiderea ofertelor, timp de prezentare - min 3 zile conform legislatiei. Cind depuneti oferta (F3.1, F4.1, F4.2, DUAE, ordinul de plata pentru garantia pentru oferta etc - toate semnate electronic!!!) nu este obligatoriu de prezentat celelalte documente marcate "la solicitare". Rugam sa ne contactati telefonic si vom da detalii privind procedura de aplicare la achizitie ca sa fiti convinsi ca nu ati scapat nimic. Multumim pentru interesul dvs.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.