1
Enquiry period
with 01.12.2020 14:20
to 06.12.2020 10:00
2
Bidding period
with 06.12.2020 10:00
to 09.12.2020 10:00
3
Auction
10.12.2020 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 728 300 MDL
Period of clarifications: 1 Dec 2020, 14:20 - 6 Dec 2020, 10:00
Submission of proposals: 6 Dec 2020, 10:00 - 9 Dec 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea tehnicii de calcul

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Eugeniu Abașev
Contact phone
(022)27-74-76
Purchase data
Date created
1 Dec 2020, 14:20
Date modified
3 Dec 2020, 10:05
Achizitii.md ID
21031640
CPV
30213100-6 - Computere portabile
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
1.12.20 14:20
Date:
3 Dec 2020, 10:05
Question's name:
termenul de livrare
Question:
Stimate Beneficiar, Punctul 11 al „ANUNȚULUI DE PARTICIPARE” prevede că termenul de livrare pentru echipamente este de 5 zile calendaristice de la data semnării contractului. Termenul limită pentru depunerea propunerilor este 9 decembrie 2020. Configurația laptop-urilor achiziționate este destul de specifică, aceștia nefiind unele pe care le puteți găsi într-un depozit. Mai mult ca atât, nu vorbim de 2 sau 10 laptopuri, ci de 95. Nici măcar nu menționăm faptul că o astfel de perioadă de livrare nu este una realistă nici pe timpuri obișnuite, dar acum, când menționăm mai multe probleme cu termenii producerii, dar și livrării ai laptop-urilor (în special a celor ieftine). La moment din mai multe cauze această perioadă ajunge la 90 -120 de zile, însă Dvs doriți să le aveți în doar 5 zile. Reieșind din cele expuse, am putea constata că aceasta nu este o ofertă reală, ci o profanare a acesteia, care încalcă în modul cel mai flagrant dispozițiile Legii nr. 131 privind achizițiile publice prevăzute în următoarele părți ale documentului: Capitolul 1, Articolul 7; Capitolul 5, articolul 29; Capitolul 7, articolul 47. Astfel, vă rugăm insistent să revizuiți condițiile licitației.
Answer (4 Dec 2020, 09:29):
Conform dispozițiilor pct. 20, subpct. 1) și 5) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 667 din 27.05.2016, grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică. Având în vedere normele menționate, grupul de lucru apreciază că oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită calitate, precum şi specificațiile tehnice impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare autoritate contractantă în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.