to 11.12.2020 10:00
to 20.12.2020 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
-LOT 6, 7, 8- Livrarea (01.01.2021-30.06.2021)- zilnic/Luni-Vineri/08:00-15:00.
-LOT 15- Livrarea (01.01.2021-30.06.2021)- 3/săptămână, Luni-Vineri/ 08:00-15:00,
-LOT 1, 13, 14, 16- Livrarea(01.01.2021-30.06.2021)- 2/săptămână, Luni-Vineri/ 08:00-15:00, zilele vor fi expres prevăzute la momentul încheierii contractului de achiziție publică.
- LOT 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11, 12, 17- Livrarea(01.01.2021-30.06.2021)- 1/săptămână, Luni-Vineri/ 08:00-15:00, ziua va fi expres prevăzută la momentul încheierii contractului de achiziție publică.
-LOT 18-19-Livrarea(01.01.2021-30.06.2021)- Conform comenzii autorității contractante.
- LOT 20- Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: Unitatea comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni.Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător, în limita sumei și listei produselor alimentare recomandate, indicat în tichetul alimentar prezentat de către pacientul cu tuberculoză începînd cu 01.01.2021-30.06.2020.
Termenul de valabilitate a contractului: 01.01.2021-30.06.2021.
-
documentatia_standard_bunuri produse alimentare sem i.docx
ID: 13fbed29-389a-45b6-ace5-286921982072
Bidding Documents
-
documentatia_standard_bunuri produse alimentare sem i.docx
ID: 13fbed29-389a-45b6-ace5-286921982072
Bidding Documents
-
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem i.docx
ID: 7f496ff2-fe39-48fe-be62-37904dfb2554
Bidding Documents
-
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem i.docx
ID: 7f496ff2-fe39-48fe-be62-37904dfb2554
Bidding Documents
-
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem i.pdf
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem i.pdf
ID: 7f496ff2-fe39-48fe-be62-37904dfb2554
Bidding Documents