Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
26.11.2020 13:58
to 17.12.2020 09:00
to 17.12.2020 09:00
2
Bidding period
with
17.12.2020 09:00
to 28.12.2020 09:00
to 28.12.2020 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 500 000 MDL
Period of clarifications:
26 Nov 2020, 13:58 - 17 Dec 2020, 9:00
Submission of proposals:
17 Dec 2020, 9:00 - 28 Dec 2020, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Piese de schimb pentru utilaje și mecanisme
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
26 Nov 2020, 13:58
Date modified
27 Nov 2020, 11:58
Achizitii.md ID
21031442
MTender ID
CPV
34330000-9 - Piese de rezervă pentru vehiculele destinate transportului de mărfuri, camionete şi automobile
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard piese.semnat.pdf
documentatia_standard piese.semnat.pdf
Bidding Documents
26.11.20 13:58
Date:
27 Nov 2020, 11:58
Question's name:
F-4.1 si F4.2
Question:
cum veti efectua compararea pretului la pozitii -din moment ce nu publicati nici codul nici denumirea pozitiilor necesare (codul si denumirea pieselor difera in dependenta de producator)
- o firma dispune de 5000 pozitii alta de 50000
ese nevoie de specificatia clara a pozitiilor necesare pentru formularele F4.1 si F4.2 nu doar de marca tehnicii (nu procurati tehnica in intregime aveti nevoie doar de piese)
Answer (27 Nov 2020, 15:13):
Bună ziua. Procedura de achIziție este de tip Acord-cadru conform HG nr. 694 din 23.09.2020. La procedură se solicită de prezentat tot nomenclatorul de piese pentru loturile de care dispuneți. Pentru mai multe detalii apelați la nr. 022-47-11-65
Date:
27 Nov 2020, 12:05
Question's name:
?
Question:
prin transfer în decurs de 90 zile din data facturări - serios - in plina pandemie?
nu e deajuns ca in cautarea coridorului verde se maresc cheltuielile si termenii la transport pieselor (voi vereti ficsarea pretului la nu stiu ce specificatie - caci ia lipseste dar pedeasupra si 90 zile aminare de plata)
serios ?
Answer (27 Nov 2020, 15:15):
90 zile sunt condițiile stabilite de autoritatea contractantă avînd în vedere situația internă a întreprinderii. Ceea ce ține de specificația tehnică se solicită de prezentat tot nomenclatorul de piese pentru loturile de care dispuneți. Pentru mai multe detalii apelați la nr. 022-47-11-65
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK