Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 854 128,60 MDL
Period of clarifications: 25 Nov 2020, 17:03 - 7 Dec 2020, 10:00
Submission of proposals: 7 Dec 2020, 10:00 - 17 Dec 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de restabilire a funcţionalităţii cartuşelor

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Angela Prozorov
Contact phone
022504506
Purchase data
Date created
25 Nov 2020, 17:03
Date modified
1 Feb 2021, 12:33
Achizitii.md ID
21031389
CPV
50313200-4 - Servicii de întreţinere a fotocopiatoarelor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Date:
2 Dec 2020, 12:08
Question's name:
buna ziua
Question:
Servicii de restabilire a funcţionalităţii cartuşelor, mai clar de explicat anume ce trebuiie de restabilit, nimik clar, presupun ca este vrio mutka la mijlok iar, ca de obicei, si va rog un numar de contact ca tel fix nu rspunde nimeni
Answer (3 Dec 2020, 16:41):
In conformitate cu documentația de concurs ”Specificații tehnice, anexele nr. 1 2 3 4 5 6 7 si 8 la anuntul de participare.signed.pdf” este capitolul ”Descrierea serviciilor” Prestatorul va presta servicii de restabilire a funcționalității cartușelor de imprimare și copiere alb/negru, precum și a cartușelor cu bandă tușată. Cartușele sunt proprietatea Beneficiarului și se transmit către Prestator pentru restabilirea funcționalității, cu utilizarea ulterioară a acestora corespunzător echipamentului respectiv, fiind respectate şi îndeplinite toate cerințele faţă de calitatea imprimării. Prestatorul, în procesul de restabilire a funcționalității cartușelor, va aplica toate măsurile necesare: dezasamblare/asamblare a cartușelor, curățarea și aspirarea, încărcarea cu toner și, la necesitate, schimbarea pieselor uzate a cartușelor, din cont propriu. Prestatorul va lua decizie pe proprie răspundere referitor la necesitatea schimbării pieselor uzate (lama de dozare, lama de curățire, fotoreceptorul, PCR-ul, valul magnetic cu bucșe și alte piese, inclusiv chipul, în afară de carcasa din plastic și piesele din plastic ale carcasei), pentru asigurarea imprimării/copierii calitative.
Date:
2 Dec 2020, 20:02
Question's name:
Sistem de înregistrare a apelurilor de suport
Question:
Buna seara, rugam respectuos sa explicati ce aveti in vedere prin - sistem de înregistrare a apelurilor de suport.
Answer (4 Dec 2020, 09:27):
Conform documentaţiei de atribuire publicată pe platformă (pct. 15 din Anunţul de participare), compania-participant la procedura de achiziţie trebuie să deţină un sistem de înregistrare a apelurilor de suport, ceea ce presupune posibilitatea oferită Beneficiarului de a fi informat de către compania prestatoare de servicii despre nivelul de executare a contractului sau de a i se răspunde la eventualele întrebări tehnice apărute în procesul de prestare a serviciilor. Totodată, compania-prestatoare trebuie se înregistreze adresările parvenite de la Beneficiar pentru evidența prestării serviciilor respective.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.