Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
25.11.2020 08:25
to 30.11.2020 10:00
to 30.11.2020 10:00
2
Bidding period
with
30.11.2020 10:00
to 03.12.2020 10:00
to 03.12.2020 10:00
3
Auction
with
04.12.2020 08:00
to 04.12.2020 14:42
to 04.12.2020 14:42
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
495 000 MDL
Period of clarifications:
25 Nov 2020, 8:25 - 30 Nov 2020, 10:00
Submission of proposals:
30 Nov 2020, 10:00 - 3 Dec 2020, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Produse alimentare pentru semestrul I 2021
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
4404, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, Nicolae Testemiţanu, 59
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Nov 2020, 8:25
Date modified
25 Nov 2020, 8:38
Achizitii.md ID
21031312
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
documentatie standard cop.semnat.pdf
documentatie standard cop.semnat.pdf
Bidding Documents
Documentatie standard
25.11.20 08:25
Date:
25 Nov 2020, 08:38
Question's name:
Propunere
Question:
Buna ziua. Va aducem la cunostinta urmatoarea informatie:Echipa achizitii.md Vă informează că, din 26 noiembrie 2020, va fi introdusă o taxă pentru utilizarea platformei noastre (servicii de publicitate și informații conform contractului) la depunerea ofertelor comerciale în valoare de 25 lei (inclusiv TVA) pentru fiecare lot pentru toate tipurile de achiziții (Achiziție de valoare mică, Cererea ofertelor de preț, Licitație deschisă). Reiesind din aceste costuri va solicitam respectuos sa formati loturile din mai multe produse (de ex.: fructe, legume, lactate etc.) Va multumim.
Answer (25 Nov 2020, 09:29):
ok
Carne şi produse din carne
Date:
25 Nov 2020, 18:13
Question's name:
Documentatie solicitata
Question:
In anuntul de participare nu sunt este indicata garantia pentru oferta iar in documentatia standart este indicat Garanţia pentru ofertă va fi
în valoare de: __1__% din valoarea ofertei fără TVA.Verificati va rog
Answer (25 Nov 2020, 22:38):
Corect în invitatie este indicat minimul de documentele care se ataseaza in sistem initial insa la etapa de evaluare a ofertelor dvs. veti atasa suplimentar si toate celelalte care se solicită în documentele standard sau puteti sa le atasati pe toate din start
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK