1
Enquiry period
with 24.11.2020 13:11
to 04.12.2020 14:00
2
Bidding period
with 04.12.2020 14:00
to 14.12.2020 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 907 215,99 MDL
Period of clarifications: 24 Nov 2020, 13:11 - 4 Dec 2020, 14:00
Submission of proposals: 4 Dec 2020, 14:00 - 14 Dec 2020, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

produse alimentare pentru Institutiile de Educatie Timpurie din com. Truseni pentru I-a jumatate a anului 2021
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
8039, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Truşeni, strada 27 august 30
Web site
---
The contact person
Full name
Munteanu Stela
Contact phone
022-598-111
Purchase data
Date created
24 Nov 2020, 13:11
Date modified
27 Nov 2020, 13:50
Achizitii.md ID
21031285
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
produse conservate
Budget: 108840.4 MDL
Active
Legume
Budget: 126150.0 MDL
Active
oua de gaina dietice
Budget: 9100.0 MDL
Active
placinte in asortiment
Budget: 21668.0 MDL
Active
paine
Budget: 40000.0 MDL
Active
Iaurt natural
Budget: 30000.0 MDL
Active
produse condimente
Budget: 1170.44 MDL
Active
produse lactate
Budget: 202598.2 MDL
Active
fructe
Budget: 45500.0 MDL
Active
brinza cu cheg tare
Budget: 36300.0 MDL
Active
pulpa de vita
Budget: 88660.0 MDL
Active
crupe asortiment divers
Budget: 51353.75 MDL
Active
biscuiti asortiment divers
Budget: 31819.2 MDL
Active
pui refrigerat
Budget: 99872.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Bidding Documents
24.11.20 13:11
anunt de participare final redactat.semnat.pdf anunt de participare final redactat.semnat.pdf
Bidding Documents
27.11.20 13:50
pui refrigerat
Date:
25 Nov 2020, 18:57
Question's name:
Documente solicitate
Question:
In Anuntul de participare este indicat:Alte cerințe indicate în documentația standart dar nu am gasit lista de documente solicitate,in Anuntul de participare nu este indicata prezentarea garantiei pentru oferta iar in documentatia stantard este indicat garantie pentru oferta 1%. Ca sa intelegem corect se cere prezentarea urmatoarelor documente: 1.DUAE 2.Formularul F 3.1 3. Garantie pentru oferta 1% ?
Answer (26 Nov 2020, 10:09):
Buna ziua! Verificati Anuntul de participare unde este indicata lista de documente ce urmeaza a fi prezentate.Anuntul de participare a fost redactat. Multumim
Date:
26 Nov 2020, 17:02
Question's name:
Documente de depunere
Question:
Documentul Unic de Achiziții European, în continuare DUAE este o declarație pe proprie răspundere care prezintă dovezi preliminare și înlocuiește certificatele eliberate de autoritățile publice sau de părți terțe. Nu vi se pare ca prea multe certificate si dovezi se cer la aceasta licitatie ?
Answer (30 Nov 2020, 09:37):
Operatorul economic va prezenta oferta in stricta conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.